خبرگزاری کار ایران

تهی دست: از هفته هفتم لیگ برتر برای ما آغاز می‌شود / از آبروی سپیدرود دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۷۹

مدافع سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با حضور علی کریمی نتیجه گیری سرخپوشان تغییرات چشمگیری داشته باشد و آنها فصل را دوباره آغاز کنند.

میثم تهی‌دست در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  بازی ما را همه دیدند و کاملا واضح بود که با حضور آقای کریمی همه بازیکنان در بهترین شرایط از نظر روحی و روانی حضور دارند و توانستیم بازی خوبی هم انجام بدهیم و نکته مثبت بازی این بود که پس از 5 هفته که عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشتیم دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. 

او ادامه داد: در کار تیمی و انفرادی انسجام لازم را نداشتیم و امیدواریم در آینده چنین اشتباهاتی انجام ندهیم. شرمنده طرفدارانمان هم شدیم که در همه‌ی بازی‌ها با تمام وجود از ما حمایت کردند و شرایط سختی را تجربه کردند.

مدافع سرخپوشان افزود: با قدرت به امید خدا از فردا تمرینات را آغاز می‌کنیم تا نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم. از دقیقه 60 به بعد حتی نای حمله کردن در زمین خودمان را هم نداشتیم و به نظرم اگر بدنسازی کافی داشتیم حداقل امتیازهای خانگی را از دست نمی‌دادیم و سپیدرود قعر جدول نبود.

تهی دست درباره تعطیلات لیگ برتر و تمرینات به همراه علی کریمی گفت: شش هفته که گذشته از هفته هفتم لیگ دوباره برای ما آغاز می‌شود. به آینده امیدواریم و در تعطیلات تمرینات پرفشار با برنامه تعیین شده را پیگیری می‌کنیم تا هوادارانمان را شاد کنیم. مشکلات پیش از آغاز فصل بیشترین خسارت را به ما وارد کرد و از این به بعد امیدوار به اتفاقات خوب هستیم و هرچه که گذشته یک لیگ دیگر بوده و ما دوباره استارت می‌زنیم.

او درباره اینکه پس از تعطیلات باید با پرسپولیس مصاف بدهند گفت: نمی‌توان گفت با شرایط ایده آل به این بازی می‌رسیم چون یک بازی در جام حذفی داریم و چند روز بعد با پرسپولیس بازی می‌کنیم. ما مطمئنیم تمرینات دقیقی پشت سر می‌گذاریم تا در این دیدار از آبرو و حیثت سپیدرود دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز