خبرگزاری کار ایران

تهی دست: آنالیز خوبی از سایپا داشتیم / آشتی کنان کریمی و دایی لذت بخش بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۷۲

مدافع سپیدرود رشت درباره برتری مقابل سایپا تهران گفت: با آنالیزی خوبی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت آنها کجاست و توانستیم راه‌های نفوذ را ببندیم.

میثم تهی دست در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیروزی روز گذشته مقابل سایپا در ورزشگاه سردار جنگل گفت: بازی خیلی خوبی برای ما بود. بعد از بازی که مقابل استقلال تهران و استقلال خوزستان داشتیم با توجه به امتیازگیری از لحاظ تیمی یک مقدار به هم ریخته بودیم. بعد از 20 دقیقه ابتدایی بازی رفته رفته مسلط‌‌تر شدیم و به نوعی سوار بازی بودیم.

او ادامه داد: خداراشکر در نیمه اول گل زدیم و برنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم با آنالیزی خوبی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت آنها کجاست و توانستیم راه‌های نفوذ را ببندیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌شد بیشتر گلزنی کنیم. به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم تا در جدول تکانی بخوریم و به روحیه مان سروسامان بدهیم. 

هافبک - مدافع سرخپوشان گیلانی درباره مالکیت توپ و بازی روان سپیدرود روی زمین اظهار داشت: در تعطیلات که بودیم اهم کارهای ما این بود که در زمین خودمان بتوانیم حفظ توپ کنیم و کارهای تاکتیکی که مرور کرده بودیم را به راحتی در زمین اجرا کردیم. دروازه بان حریف هم روز خوبی را سپری کرد و چند موقعیت خوب را دفع کرد. خداراشکر دستورهای تاکتیکی کادرفنی را دنبال کردیم و سه امتیازی حساس را تصاحب کردیم.

تهی دست درباره آشتی کنان علی دایی و علی کریمی پیش از بازی روز گذشته گفت: واقعا این دو از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ ایران هستند و واقعا لذت بخش بود که این اتفاق روز گذشته رخ داد. از نظر من اختلاف زیادی بین کریمی و دایی وجود نداشت، اختلاف سلیقه وجود دارد اما آنگونه که مطرح می‌شد نبود. خوش و بش گرمی در آغاز و پایان بازی داشتند که امیدوارم تداوم داشته باشد.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه با کسب سه امتیاز مقابل سایپا همچنان وضعیت سپیدرود در جدول نگران کننده است، گفت: اختلاف ما با استقلال خوزستانی که امروز با پرسپولیس بازی دارد بیشتر شد اما هنوز از ته جدول جدا نشدیم. بازی تعیین کننده‌ای مقابل پدیده داریم و باید با امتیاز برگردیم. با تمرینات خوب و ریکاوری مناسب برای بازی‌های آینده برنامه داریم که از تمامی پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز