خبرگزاری کار ایران

در صورت نهایی شدن توافق با احسان حاج‌صفی؛

انتقام نقل و انتقالاتی تراکتورسازی از سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۲۸

در صورت تراکتوری شدن حاج‌صفی این باشگاه توانسته برابر سپاهان مقابله به مثل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که فصل قبل از دو پنجره پیاپی نقل و انتقالاتی محروم بود و پس از آن درگیر مشکلات داخلی و تغییر سرمربی، مدیرعامل و پس از آن مالکیت شد، در ابتدای نقل و انتقالات اوضاع آشفته و نابسامانی داشت و همین موضوع باعث خروج چند بازیکن این تیم از جمله کیانی و ایرانپوریان شد که مورد توجه سپاهان قرار گرفته بودند.

خروج این دو بازیکن به همراه جدایی نفراتی مثل ابراهیمی و حاتمی که به واسطه سال‌ها حضور در تراکتورسازی محبوبیت زیادی نزد هواداران داشتند شوک بزرگی برای پرشورها محسوب می‌شد ولی در ادامه با جان گرفتن تراکتور و حضور پررنگ و فعال در نقل و انتقالات و جذب چند مهره نامی، نگرانی و ناراحتی آنها تا حد زیادی برطرف شد.

با این وجود دیدن بازیکنانی مثل کیانی و ایرانپوریان در یک تیم دیگر همچنان برایشان سخت و غیر قابل هضم بود و هرگز ناراحتی خود از جدایی آنها را پنهان نکردند.

به نظر می‌رسد شرایط روزهای پایانی پنجره تابستان با روزهای ابتدایی آن فرق کرده باشد و حالا این تراکتورسازی است که در آستانه یک انتقال شوکه کننده و جذب بازیکنی است که محبوب هواداران سپاهان است.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان سابق سپاهان که از محصولات پایه‌های این باشگاه است و از جمع زردپوشان به تیم ملی و اروپا رسید، فصل گذشته این تیم را به مقصد یونان ترک کرد و حالا بعد از گذشت یک سال و به دلیل اختلاف با سرمربی تیم مجبور به جدایی شده و برخلاف تصورات، قصد دارد به جای بازگشت به سپاهان، به تبریز رفته و با تراکتورسازی قرارداد امضا کند.

طبق شواهد موجود این انتقال تقریباً قطعی است و به زودی شاهد انتشار خبر رسمی آن خواهیم بود و اگر این اتفاق بیافتد به نوعی می‌شود گفت تراکتورسازی انتقام خود را در جذب بازیکنانش از سوی سپاهان از این تیم گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز