خبرگزاری کار ایران

کیانی: به دنیال 3 امتیاز بودیم ولی فوتبال همین است/ هیچ وقت مقابل هواداران تراکتورسازی خوشحالی نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۸۸

کاپیتان سپاهان در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی کیانی، هافبک سپاهان در مورد تساوی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: از اول می دانستیم بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم. نیمه اول نیمه ما بود ولی در نیمه دوم با وجود صحبت ‌هایی که آقای قلعه‌نویی انجام دادند باز هم یک ربع اول تمرکز نداشتیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم. هر دو تیم برای 3 امتیاز جنگدیدند و موقعیت داشتند. ما برای پیروزی آمدیم ولی تراکتورسازی هم خوب بازی کرد و تبریک می‌گویم به آنها. مساوی به درد ما نمی‌خورد ولی فوتبال است و بالا پایین دارد.

وی در مورد خوشحالی نکردن پس از گلزنی سپاهان گفت: طبیعی است بعد از 11 سال حضور در تراکتورسازی نباید خوشحالی می‌کردم. از ته دل خوشحال بودم و دوست داشتم تیمم ببرد ولی ما نان و نمک مردم آذربایجان را خوردیم و به خودم هیچ وقت اجازه نمی‌دهم مقابل تیم سابقم خوشحالی کنم، البته با تمام قدرت برای تیمم تلاش می‌کنم.

کیانی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند به روزهای خوب برگردد یا نه، گفت: در حدی نیستم که بخواهم در مورد این موضوع نظر بدهم ولی در نیمه دوم نشان دادند تیم خوبی هستند و امیدوارم موفق باشند. من روی حساب 11 سال حضور در این تیم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز