خبرگزاری کار ایران

مواجهه مهاجری با دستپخت خودش / مچ جان توشاک و تراکتور را می‌خواباند؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۶۷

سرمربی ماشین‌سازی به مصاف تیمی می‌رود که خودش آن را بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر شاهد برگزاری دربی حساس تبریز میان تراکتورسازی و ماشین‌سازی خواهیم بود که این دیدار از جنبه‌های مختلفی حائز اهمیت است و توجه‌ها را به خودش جلب کرده است.

اوضاع بد ماشین‌سازی و تغییر سرمربی زودهنگام این تیم و از طرفی مالکیت مشترک دو باشگاه از نکات جالب بازی است ولی یکی از مهم‌ترین نکته‌های این دیدار حضور مهاجری روی نیمکت ماشین‌سازان و تقابل با تراکتورسازی خواهد بود.

مهاجری در پایان فصل گذشته از پدیده جدا شد و فعالیت موقت خودش را در تراکتورسازی شروع کرد و وظیفه آماده‌سازی تیم تا زمان انتخاب، معرفی و شروع به کار سرمربی جدید را برعهده داشت. به نوعی تا قبل از آمدن توشاک همه کاره تراکتورسازی مهاجری بود و تعداد زیادی از خریدهای فصل جدید این تیم از جمله فروزان، طیبی، اهل‌شاخه، عبدالله‌زاده و نقی‌زاده توسط او جذب سرخپوشان تبریزی شدند و تمرینات پیش فصل تا یک مقطع زیر نظر وی برگزار شد.

به نوعی مهاجری با تیم تقریباً‌ بحران‌زده ماشین‌سازی به مصاف تیمی می‌رود که دستپخت خودش در لیگ جدید محسوب می‌شود و باید دید چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز