خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب در تیم‌های زنوزی؛

ماشین سازی بالاتر از تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۷۳

تراکتورسازی در پایان هفته سوم پایین‌تر از تیم همشهری خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته با هدایت توشاک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 3-0 در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شد تا با 2 امتیاز از 3 بازی در رتبه 15 جدول قرار بگیرد و تنها بالاتر از سپیدرود رشت قرار گرفته است.

این تیم حتی از ماشین‌سازی (گسترش فولاد) هم جایگاه پایین‌تری در اختیار دارد که در نوع خودش جالب توجه است.

هر دو تیم ماشین‌سازی و تراکتورسازی تحت مالکیت محمدرضا زنوزی قرار دارند و هزینه‌های آنها از یک منبع تامین می‌شود با این تفاوت که نگاه مالکیت باشگاه به دو تیم متفاوت است.

تراکتورسازی که تیم اول شهر تبریز و پرطرفدارترین تیم این شهر است، پیش از شروع فصل به مزایده گذاشته شد و محمدرضا زنوزی توانست آن را در اختیار بگیرد.

در طول فصل نقل و انتقالات دو باشگاه تحت مالکیت زنوزی با دو رفتار مختلف در نقل و انتقالات حاضر شدند. تراکتورسازی رو به هزینه‌های زیاد آورد و سرمربی مطرح بین‌المللی و بازیکنان خارجی گران قیمت و دو بازیکن شناخته شده تیم ملی را جذب کرد تا نشان دهد عزم زنوزی برای هزینه کردن در تراکتورسازی و نتیجه گرفتن در قامت یک مدعی جدی است.

از طرفی گسترش فولاد یا همان ماشین‌سازی به شکلی جلو رفت که گفته می‌شد نسبت به آن بی‌توجهی صورت گرفته است. چند بازیکن کلیدی تیم جدا شدند و نقی‌زاده هم به تراکتورسازی رفت و البته خرید‌های شاخصی هم نداشتند تا به نوعی گفته شود ماشین‌سازی قربانی توجه بیش از حد به تراکتورسازی شده است.

حال و پس از گذشت 3 هفته از لیگ برتر ماشین‌سازی با 3 امتیاز در رتبه دهم ایستاده و با یک امتیاز بیشتر 5 پله بالاتر از تراکتورسازی ایستاده است که در نوع خودش جالب توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز