خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: بازیکنان پرسپولیس مقابل الدحیل سربلند بودند/ با دایی به توافق رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۷۹

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با نمایشی که داشتند باعث امیدواری و افتخار بودند و شکی نیست که تساوی حداقل حق آنها از بازی رفت بود.

وی ادامه داد: همه هواداران و کارشناسان استحضار دارند که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده است و در این شرایط چهار بازیکن کلیدی هم جدا شدند. نفرات جدید هم با توجه به منع قانونی نتوانستند جایگزین شوند و همه می‌دانند که چنین موقعیتی چقدر دشوار است.

گرشاسبی عنوان کرد: پرسپولیس در این وضعیت به مصاف تیمی رفته است که ارزش قرارداد یکی از بازیکنانش به اندازه بودجه یک فصل تیم پرسپولیس است. تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی مردانه در میدان حاضر شد و با اینکه در خانه حریف بازی می‌کرد، در بسیاری لحظات بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت و حق ما بود که حداقل تساوی بگیریم. به امید خدا در بازی برگشت با حضور خیل عظیم هواداران بتوانیم نتیجه قابل قبول و مورد نیاز را ضمن ارائه یک فوتبال دیدنی بگیریم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: بچه‌های هم در این بازی سربلند بودند و جا دارد در اینجا از تلاش بازیکنان و درایت و تدبیر کادر فنی و دیگر عوامل تیم تشکر و قدردانی کنیم.

گرشاسبی همچنین با اشاره به انتشار بعضی مطالب در تفسیر صحبت‌های ایشان، درباره طلبکاران و ارتباط دادن آن به موارد خاص چون موضوع علی دایی با تاکید گفت: متاسفانه که بعضی رسانه‌ها تلقی و تحلیل خود از مسائل و صحبت‌ها را به نادرست به باشگاه انتساب می‌دهند و در این مورد هم برای خودشان نشسته‌اند و به تحلیلی رسیده‌اند که نتیجه آن می‌تواند ایجاد حاشیه برای پرسپولیس و ایجاد درگیری و اختلاف بین عوامل مختلف باشد.

این در شرایطی است که ما به ویژه در مورد آقای علی دایی، نشست‌های صمیمانه‌ای با نمایندگان وی داشته‌ایم که به توافق‌های خوبی هم رسیده‌ایم. بر اساس این توافق‌ها، ما قسط اول از مطالبات ایشان را هم پرداخت کردیم ولی متاسفانه با توجه به بروز تنگناهای مالی تا این لحظه نتوانستیم قسط بعدی را پرداخت کنیم. البته در صدد  آن هستیم با حل مشکلات مالی، ادامه این توافق را انجام داده و بدهی را رفع کنیم.

بر همین اساس، اعلام می‌کنیم هر برداشتی غیر از این، تلقی خود افراد بوده و انتساب آن به باشگاه، کذب است. این موارد جنبه شخصی داشته و مورد تائید باشگاه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز