خبرگزاری کار ایران

ادعای جنجالی در ایتالیا؛ خشم رئالی‌ها از روزنامه ایتالیایی!

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۴۸

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت ادعا کرد باشگاه رئال مادرید جانشین مارسلو که قرار است در تابستان آینده به یوونتوس بپیوندد را انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا، توتواسپورت امروز طی گزارشی نوشت: فروش کریستیانو رونالدو نشان داد که باشگاه رئال مادرید چگونه بازیکنان برترش را به فروش می‌رساند. او که به همراه رئال به عناوین زیادی در پیدا کرده بود نشان داد به دنبال جاه طلبی‌ها بیشتر است و این همان چیزی است که اکثر تیم‌های اروپایی به آن رسیده‌اند. اینتر هم به دنبال خرید لوکا مودریچ رفت. آنها البته به موفقیت نرسیده‌اند و در تابستان آینده این برنامه را پیاده می‌کنند درست مانند یوونتوس!

بیانکونری این بار قصد دارد صمیمی ترین دوست رونالدو را به تورین بیاورد: مارسلو. فلورنتینو پرز به باشگاه ایتالیایی اعلام کرده تنها راه خروج مدافع چپ کهکشانی‌ها پرداخت رقم فسخ قرارداد است: 180 میلیون یورو.

رئال مادرید پس از خروج مارسلو، مارکوس آلونسو را زیر نظر دارد. مدافع برزیلی در برنامه‌های تابستانی باشگاه هم بود اما آنها این انتقال را در تابستان بعدی پیگیری می‌کنند.

این ادعای جنجالی سبب شد تا طرفداران رئال مادرید واکنش‌های تندی داشته باشند چرا که پس از خروج رونالدو تصمیم ندارند جای خالی مدافع محبوب را در سمت چپ خط دفاعی مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز