خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

سرمربی بانوان کوراش: بچه های ما تجربه بین المللی ندارند/ آنها چیزی کم نگذاشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۹۷

سرمربی تیم بانوان کوراش درباره حذف نمایندگان خانم ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهری مهرپور سرمربی کوراش بانوان  پس از حذف نمایندگان کشورمان، گفت: عملکرد کوراش کاران بانوان از رقابت‌های هند خیلی بهتر بود، اما در این بازی‌ها بیش از 30کشور آمدند و همه برای طلا می جنگند و به همین دلیل جای ریسک نیست. بچه های ما امروز بد کار نکردند و تا یک هشتم پیش آمدند، اما متاسفانه تجربه زیاد بین المللی ندارند و در مواقع حساس مغلوب کم تجربگی‌شان می شوند البته عوامل داوری و میزبانی هم بی تاثیر نبود.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اردوهای منظمی را پشت سر گذاشتیم و شرایط برای موفقیت و مدال آوری بانوان مهیا بود تمرینات و بدنسازی خوبی داشتیم استایل بچه های ما از حریفان خیلی بهتر است،‌ چون دو رقابت همزمان بانوان داشتیم نتوانستم هر دو را کوچ کنم و در مسابقه کولیوند وی از حریف میزبان پیش افتاده بود؛اما امتیاز مساوی پایانی حریف، اجازه جبران به نماینده ما نداد.

سرمربی کوراش بانوان در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه قرعه بچه ها خوب نبود ولی چیزی کم نگذاشتند و باخت آنها مسایل روانی بود تا فنی و ما به امید مدال آمده بودیم فردا وزن منهای 78 زهرا باقری را داریم که برنز داخل سالن را دارد و به رغم اینکه حریفان خوبی دارد ولی امیدواریم بر روی سکو برود و دست خالی بر نگردیم و روز ،روز او باشد تا مزد زحماتمان را دریافت کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز