خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک اداره کل ورزش کارگران به فدراسیون کبدی

موفقیت بزرگ تیم های ملی کبدی ماحصل تفکری سالم و برخواسته از اصل شایسته سالاری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۵۳

اداره کل ورزش کارگران کشور در پیامی به رییس فدراسیون کبدی موفقیت های بزرگ تیم های ملی آقایان و بانوان کبدی در بازیهای المپیک آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا ، در این پیام آمده است: موفقیت در عرصه پیکارهای بزرگی مثل المپیک آسیایی در رشته ایی که کمتر از دو دهه قدمت در ایران دارد آنهم در مقابل ابرقدرت های این رشته ورزشی مثل هند و پاکستان یقینا برخواسته از یک نیت درست و هدف پاک با کاری شبانه روزی و بر اساس اصل شایسته سالاری بوده و باید به ریاست جوان و خوش فکر کبدی برادر خوبمان آقای دکتر عباس اورسجی ، کادر فنی و بازیکنان غرور آفرین تبریک و تهنیت بگوییم.

در ادامه این پیام احمد اسناوندی که مدتی است ریاست هیات کبدی کارگران را نیز بر عهده دارد آورده است: قهرمانی کبدی حامل چند پیام است و چه خوب است اینها گفته شود تا همه به این باور برسند که می توان کاری بزرگ را با تیمی جوان از لحاظ مدیریتی انجام داد . اول اینکه تاکنون سابقه نداشته که از یک رشته ورزشی دو تیم آقایان و بانوان به طور همزمان در المپیک آسیایی بر سکوی قهرمانی قرار گیرند ولی کبدی اینکار را انجام داد و این امر بسیسار حائز اهمیت است. موضوع دوم اینکه تیم ملی کبدی بانوان اولین رشته ورزشی تیمی است که در بازیهای آسیایی روی سکوی قهرمانی قرار می گیرد و من که شاهد دو سه دوره اردوها و تمرینات تیم ها و بازیکنان هردو تیم کبدی در مجموعه تفریحی ورزشی کارگران در سنگاچین و مهدیشهر بودم از نظم و انضباط و تلاش مجموعه کادر فنی و بازیکنان به وجد آمدم و تقریبا برای خودم مسجل بود که این زحمات به نتیجه می نشیند اما واقعا کمتر کارشناسی تصور این درخشش فوق العاده را بطور همزمان و یکجا داشت.

بازهم بنده نیز به عنوان عضوی از خانواده ورزش کارگری به نیابت از مدیرکل محترم امور ورزش کارگری و سایر همکارانم این موفقیت های بزرگ را به رییس جوان کبدی که از خانواده معزز شهداست و پله های ترقی را یکی یکی با شایستگی پیموده تا به این موقعیت رسیده ، جامعه ورزش کشور ، فدراسیون کبدی و کادر فنی و بازیکنان دو تیم دختران و پسران کبدی قهرمانان سرافراز آسیا تبریک می گویم.

آرزوی موفقیت هم داریم برای کاروان ورزشی کشورمان در ادامه بازیهای آسیایی جاکارتا.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز