خبرگزاری کار ایران

۲۴ مرداد، معرفی مسافران اینچئون؛

هاشمی: کاروانی قدرتمند عازم کره جنوبی خواهد شد / هدف ما حفظ مدال های گوانگژو است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۵۸

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به دنبال آن هستند تا با بررسی های دقیق و کارشناسی کاروان قدرتمندی به بازی های آسیایی اعزام کنند.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: اسامی نهایی تیم های اعزامی ایران به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بزودی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرثهاشمی ضمن بیان این مطلب افزود: کارشناسان اعضای کمیته ملی المپیک همچنان به بررسی روند آماده سازی تیم های ملی به بازی های آسیایی مشغول هستند.

هاشمی همچنین با اشاره به نشست مشترک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و شورای معاونین این وزارتخانه اظهار داشت: در این نشست درباره بررسی های کارشناسان کمیته ملی المپیک از نحوه اردوهای آماده سازی تیم های ملی گزارش هایی ارائه کردم.

وی در عین حال اضافه کرد: نشست بسیار خوبی بود. گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم ها ارائه شد که در آن مشکلات و دغدغه های فدراسیون ها در اعزام ملی پوشان مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی همچنین اضافه کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به دنبال آن هستند تا با بررسی های دقیق و کارشناسی کاروان قدرتمندی به بازی های آسیایی اعزام کنند.

وی همچنین به نگاه مثبت مسئولین وزارت ورزش و جوانان نسبت به عملکرد کمیته ملی المپیک و بررسی روند آماده سازی تیم های اعزامی به بازی های اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و گفت: باید همه در راستای هم افزایی و اعزام کاروان موفق به اینچئون اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رییس کمیته ملی گفت: پیش بینی می شود در بازی های آسیایی ۲۰۱۴، حدود ۲۰ هزار ورزشکار حضور داشته باشند و نفرات قطعی کاروان ایران نیز ۲۴ مردادماه مشخص خواهند شد.

وی همچنین به شعار این دوره از بازی ها تحت عنوان تفاوت در اینجا می درخشد اشاره کرد و گفت: چشم انداز ما حفظ تعداد مدال های بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو است.

بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از ۲۸ شهریور ماه آغاز و تا ۱۲ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز