خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه از مرز 4 میلیون عبور کرد/ سکه‌های پیش‌فروش شده وارد بازار نشدند

کد خبر : ۶۶۲۰۶۸

کشتی آرای اظهار داشت: البته افزایش نرخ ارز خود تحت تاثیر اظهارنظرهای سیاسی و رفتن رییس‌جمهور به مجلس قرار گرفت. از سویی قیمت طلای جهانی هم با افزایش 8 دلار همراه بوده که این دو عامل در افزایش قیمت سکه موثر بودند.

محمد کشتی‌آرا در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت سکه و عبور آن از مرز 4 میلیون تومان گفت: از دیروز نرخ دلار از 10 هزار و پانصد تومان شروع شد و تا 10 هزار و نهصد تومان ادامه یافت و امروز هم این نرخ  به 11 هزار تومان رسید که عامل اصلی افزایش سکه نیز همین موضوع است.

وی ادامه داد: البته افزایش نرخ ارز خود تحت تاثیر اظهارنظرهای  سیاسی و رفتن رییس‌جمهور به مجلس قرار گرفت. از سویی قیمت طلای جهانی هم با افزایش 8 دلار همراه بوده که در افزایش قیمت سکه موثر است.

کشتی ‌آرای با اشاره به نرخ انواع سکه گفت: قیمت سکه با تصویر امام از قیمت 3 میلیون و هشتصدو بیست تومان شروع و در حال‌حاضر به 4 میلیون و شصت هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت نیم‌سکه یک میلیون و هشتصدوپنجاه هزار تومان، ربع سکه نهصدو هشتادویک هزار تومان، سکه یک‌گرمی پانصدوشانزده هزار تومان است. قیمت هرگرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 8 هزار تومانی به 307هزارو پانصد تومان رسیده است.

وی در مورد تاثیر سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی گفت: متاسفانه سکه‌های پیش‌فروش شده برخلاف پیش‌بینی‌ها وارد بازار نشده است که در صورت ورود می‌توانست تاثیر مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز