خبرگزاری کار ایران

برانکو: نقطه ضعفی در الدحیل پیدا نکردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۶۸

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل دور رفت با الدحیل صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل در خصوص این بازی اظهار داشت: در مرحله‌ای از بازی‌های آسیایی هستیم که هیچ کدام از تیم‌ها ضعیف نیستند و همه قدرت بالایی دارند. ما قصد داریم تا با پیروزی بر حریف به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: الدحیل را به خوبی می‌شناسیم و روی نقاط قوت آنها کار کردیم و نقطه ضعفی در آنها پیدا نکردیم. تیم قدرتمندی است و بازیکنان جدید خوبی هم اضافه کرده است ولی ما با آنالیز دقیق آنها سعی داریم برنده این بازی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پیروزی در دیدار قبلی مقابل الدحیل (لخویا) به آنها انگیزه می‌دهد یا نه، گفت: نه، آن دیدار جدا از این بازی است و من فقط به نتیجه آن بازی اشاره کردم و شرایط این بازی تفاوت داد. 

برانکو در مورد اینکه بازیکن جدیدی دارد یا نه، گفت: همانطور که می‌دانید ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودیم و نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم. ولی من به بازیکنانی که در اختیار دارم ایمان دارم و بلند پروازی‌های خودم را با آنها دنبال می‌کنم و حتم دارم می‌توانیم با همین نفرات به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. ترکیب نفرات من کامل هستند و بازیکن مصدومی نداریم و با نفرات کامل در این بازی شرکت کردیم.

وی در مورد اینکه الدحیل با 8 پیروزی پیاپی به این مرحله رسیده گفت: همانطور که گفتم ما سال گذشته این تیم را شکست داریم ولی این بازی متفاوت است. الدحیل تیم خوبی است و ممکن است ما در حال مسابقه با بهترین تیم آسیایی هستیم ولی اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم و هدفمان پیروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز