خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهره‌برداری از 7 پروژه و اشتغال‌زایی برای 65 نفر در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۳۱

بخشدار مرکزی لاهیجان از افتتاح و بهره‌برداری از 7 پروژه عمرانی، زیرساختی و … به مناسبت هفته دولت در این بخش با ارزش 26 میلیارد و 20 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 65 نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سمانه حسینی گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و … بخش مرکزی شهرستان لاهیجان با حضور سرپرست فرمانداری لاهیجان، مردم و مسئولین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


بخشدار مرکزی لاهیجان عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها باارزش 26 میلیارد و 20 میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای 65 نفر به‌صورت موقت و دائمی شغل ایجاد شد.


وی به تشریح این طرح‌ها پرداخت و افزود: پنج کیلومتر روکش آسفالت روستای پاشاکی با اعتبار چهار میلیارد ریال، بانک نشاء ۱۰۰ هکتاری به مساحت پنج هزار متر با اعتبار 9 میلیارد 900 میلیون ریال، سه کیلومتر آسفالت روستای انارستان کلنگران با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال، برق‌رسانی، اصلاح و تبدیل 4 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده و کابل خود نگهدار به همراه نصب یک دستگاه ترانسفورماتور در روستای بازکیاگوراب با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال، ساختمان دهیاری بیجاربنه پائین به مساحت ۷۰ متر بااعتبار 800 میلیون ریال، آسفالت راه روستایی کهبنه به سوستان بااعتبار دو میلیارد و 920 میلیون ریال، پروژه آب‌رسانی (یک دهنه ایستگاه پمپاژ، بهینه‌سازی چشمه، لوله‌گذاری و احداث مخزن) با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال طرح‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.


حسینی در پایان بابیان اینکه این هفت پروژه به‌صورت نمادین و با حضور مسئولان افتتاح‌شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع به مناسبت هفته دولت و باهمت دولت تدبیر و امید، 86 پروژه در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان به افتتاح رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز