خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

تفتیان: می خواستم روی سکو بروم اما شرمنده حامیانم شدم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۶۰

نماینده دو و میدانی ایران درباره ناکامی اش در کسب مدال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان نماینده دوی 100 متر ایران که از عنوان ششمی خود در جاکارتا ناراحت بود افزود: لازم است از تمام کسانی که حمایتم کردند تشکر کنم.از رییس فدراسیون دوومیدانی که حمایتم کرد تا خانواده بزرگ دوومیدانی که خواهان موفقیتم بودند.بیش از یکسال است که تمرکزم روی بازیهای آسیایی بود و تصور نمی کردم که در فینال آسیایی ششم شوم.حریفان در این دوره آماده و سخت بودند و من هم می خواستم امسال روی سکو بروم اما در فینال نتیجه دیگری رقم خورد و شرمنده شدم.شرمنده حامیان جدی ام شده ام.کسانیکه دوست داشتند حسن تفتیان در بازیهای آسیایی مدال بگیرد. اما نتوانستم و شرمنده شان شدم.

تفتیان ادامه داد:فصل خوبی را سپری کرده بودم و در بیشتر مسابقات نتایج مناسبی گرفتم و رکوردهای خوبی به نامم ثبت شد.باور کنید در دوران آماده سازی  حدود ۵ ماه  خانواده را ندیدیم و فقط به کسب مدال در جاکارتا فکر می کردم.

ملی پوش سرعتی در خصوص شرایط خود در فینال  ۱۰۰ متر بازیهای آسیایی اظهار داشت: اتفاقا برخلاف نظرهای مطرح شده استارت خوبی زدم اما پس از ۷۰ متر دویدن  بدنم خالی کرد و مسابقه را از دست دادم.

تفتیان در پایان گفت:تاکنون یادم نمی آید در پایان شکست هایم در مسابقات تا این حد ناراحت شوم و بهم بریزم.دیشب برای من شب بسیار تلخی بود و الان هم بسیار ناراحتم زیرا برای کسب مدال بازیهای آسیایی خیلی زحمت کشیده بودم و واقعا به مدال فکر می کردم اما نتیجه دیگری رقم خورد و شرمنده تمامی حامیانم شدم.ضمنا برای کسب مدال آسیایی باید تلاش بیشتری کنم تا با توان ببشتری از نظر جسمانی به مسابقات آتی برگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز