خبرگزاری کار ایران

باحضور استاندار؛

نخستین کلنگ هفته دولت در روستای مادوان یاسوج زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۰۱

باحضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نخستین کلنگ هفته دولت امسال در روستای مادوان یاسوج مرکز این استان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون امور عمرانی، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی، سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب‌شهری استان، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، نخستین کلنگ هفته دولت امسال در روستای مادوان یاسوج برای ساخت مخزن پنج هزارمتر مکعبی بااعتبار اولیه ۳۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پنج طرح به نمایندگی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان بویراحمد گفت: اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده برای ۵۵ طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان بویراحمد یک‌هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.

علی‌محمد احمدی در حاشیه این آئین به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: از مجموع ۵۵ طرح و پروژه شهرستان بویراحمد، ۵۱ طرح افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است.

وی با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار در دهستان کاکان گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۳۵۰ هکتار و با هزینه ۴۴ میلیاردریال تسهیلات و هشت میلیارد ریال مشارکت مردمی زمینه اشتغال ۸۰ نفر و بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار را ایجاد کرد.

احمدی افزود: ۵۸ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۹۰ میلیاردریال فقط در بخش کشاورزی در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید و مردم از مزایای آن بهرمند شدند.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کارخانه تولید بتن یاسوج، توسعه کارخانه سیمان یاسوج، کارخانه تولید مصنوعات چوبی، کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف و آب‌رسانی به دهستان سپیدار و مخزن پنج میلیون مترمکعبی آب شرب یاسوج را از مهمترین طرح ‌های افتتاحی به نمایندگی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌ها در این شهرستان عنوان کرد.

احمدی، مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستای دهنو، آبیاری تحت فشار دهستان کاکان و گازرسانی به ۲۶ روستای منطقه دلی خمسیر و فاز دوم گازرسانی به لوداب را از مهمترین طرح های کلنگ‌زنی هفته دولت در شهرستان بویراحمد برشمرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت تولید بتن با ظرفیت روزانه ۹۰۰ مترمکعب و با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر نیز در اولین روز از افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال در یاسوج به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: کارخانه تولید ظروف یک‌بار مصرف گیاهی و پلاستیکی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال و اعتبار ۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال ۴۶ نفر در زمینی به مساحت یک هکتار  از دیگر طرح‌های تولیدی افتتاحی بود.

احمدی، طرح گلخانه رز در زمینی به مساحت یک‌هکتار و ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات و آورده سرمایه‌گذار و اشتغالزایی شش نفر را از دیگر طرح‌های بخش اقتصادی ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز