خبرگزاری کار ایران

مسئولان ورزش، از رشته های رزمی بیشتر حمایت کنند

شوکتی: رزمی کاران در بازی های جاکارتا هم خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۰۷

​کارشناس ورزش های رزمی گفت: ملی پوشان رشته های رزمی مختلف در بازی های آسیایی جاکارتا نیز مثل دوره های قبلی این مسابقات خوش درخشیدند که این نشانگر توانایی و پتانسیل بالای ورزش های رزمی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " ضمن بیان این مطلب افزود: در دوره های گذشته بازی های آسیایی، رزمی کاران کشورمان مدال های ارزشمندی کسب کردند که در این دوره در جاکارتا نیز شاهد تداوم این موفقیت ها هستیم.

وی ادامه داد: ووشو مثل همیشه عالی بود و ووشوکاران پسر و دختر ایران، بارها پرچم مقدس کشورمان را در جاکارتا به اهتزاز درآوردند. عملکرد تکواندو نیز قابل قبول بود. هرچند که می توانستیم بهتر ظاهر شویم.

کارشناس و مربی کاراته کشور تصریح کرد: از امروز رقابت های کاراته نیز آغاز شد که با مدال خانم " حمیده عباسعلی " همراه شد. مطمئنا کاراته در ادامه رقابت ها، جزو موفق ترین رشته های حاضر در بازی های آسیایی خواهد بود.

شوکتی در مورد جودو، بوکس و سایر رشته های رزمی نیز گفت: مطمئنم ورزشکاران این ورزش ها تعداد مدال های کاروان ایران را افزایش خواهند داد و به ارتقا جایگاه کاروان ورزش کشورمان در این دوره از بازی های آسیایی کمک شایانی خواهند کرد.

کارشناس ورزش های رزمی در پایان، حمایت بیشتر مسئولان ورزش از قهرمانان رشته های رزمی را خواستار شد و اظهار داشت: این انتظار وجود دارد که مسئولان ورزش، حمایت بیشتری از رزمی کاران داشته و نگاه مهربانانه تری به آنها داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز