خبرگزاری کار ایران

وکیل یکی از متهمان اخلال در بازار ارز در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بیشترین جرمی که می‌توان برای موکلم در نظر گرفت «گران فروشی» است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۰۳

وکیل شرکت یکی از متهمین اخلال در بازار ارز گفت: بیشترین جرمی که برای این افراد می‌توان در نظر گرفت گران فروشی است آن هم نه کلان چرا که حداکثر سودی که از این راه تحصیل کردند بین ۸ تا ۱۰ درصد سود بوده است.

محمدرضا عبدالی وکیل شرکت اسپیناس تجارت نیکان به مدیرعاملی علیرضا سنجری یکی از متهمین اخلال در بازار ارزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا گفت: نکته بسیار مهم این است که این شرکت اساسا در مظان اتهام اخلال در توزیع است؛ در صورتیکه اخلال معنای خاص خودش را دارد اما بیشترین جرمی که برای این افراد می‌توان در نظر گرفت گران فروشی است آن هم نه کلان چرا که حداکثر سودی که از این راه تحصیل کردند بین ۸ تا ۱۰ درصد سود بوده است.

وی ادامه داد: اسناد داخل پرونده و قابل استناد است و مطمئن هستیم دادگاه با بررسی این اسناد به عدالت حکم خواهد داد.

عبدالی گفت: در حال حاضر در مرحله اتهام هستیم در صورتی که این موارد بررسی شود محرز می‌شود که اخلالی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید این افراد باعث افزایش قیمت در بازار شده‌اند گفت: به هیچ عنوان؛ چرا که این افراد نیستند که قیمت را تعیین می‌کنند، مبنای قیمت ارز است و وقتی قیمت ارز بالا می‌رود ناخواسته کالاهای متصل به ارز قیمتشان افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز