خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مطرح کرد:

نگاه کوچک‌انگارانه هیات تطبیق به شورای پنجم/اعتراض به ادبیات مصوبه وارد نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۳۴

حسن رسولی در نشست امروز شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستم آقای هاشمی تا پایان دوره پنجم به عنوان رئیس شورا باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان هشتادودومین جلسه شورای شهر تهران؛ اعتراض هیات تطبیق در خصوص مصوبه طرح آب اضطراری در جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

حسن رسولی (عضو شورای شهر تهران) در انتقاد به نحوه اعتراض هیات تطبیق گفت: هیات تطبیق به شورای شهر نگاه کوچک‌انگارانه‌ای دارد و من اعتراض آنها به ادبیات مصوبه را صحیح نمی‌دانم.

وی ادامه داد: ما اینجا جمع نشده‌ایم تا توصیه اخلاقی بدهیم. به نظر من باید به پیشنهاد آنها رای منفی دهیم تا به آنها اجازه نداده باشیم با این نگاه حداقلی به جایگاه شوراها خدشه وارد کنند.

رسولی همچنین انتخاب هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر را تبریک گفته و افزود: انسجام شورا با زحمات رئیس با هیات رئیسه در عمل محقق خواهد شد.

وی رای حداکثری اعضای شورا به هاشمی را تایید عملکرد یک ساله او دانسته و گفت: امیدوار هستم تا پایان دوره شورای پنجم در خدمت آقای هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر تهران باشیم تا همانطور که مردم شهر تهران قول دادیم انسجام شورا با زحمات ایشان در عمل محق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز