خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان گفت:

60 درصد از طرح های اشتغال معرفی شده به بانک ها تسهیلات دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۶۰

استاندار خوزستان عنوان کرد: تاکنون حدود 60 درصد از طرح های معرفی شده به بانک ها تسهیلات پرداخت کرده اند اما باید زمینه برای سرمایه گذاران به نحو بهتری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اشتغال خوزستان در استانداری، افزود: در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی باید به اهداف مطابق اولویت های نشانه گذاری شده توسط سیاست گذار عمل شود تا به نتایج مطلوب حاصل برسیم.

وی با اشاره به اینکه اگر طرح ها منجر به اشتغال نشوند کل طرح زیر سوال می رود، یادآور شد: در پرداخت تسهیلات بانک هایی نظیر توسعه تعاون، تجارت و سپه همکاری های لازم را داشتند اما در این میان عملکرد برخی بانک ها نظیر صندوق کارآفرینی امید بهتر بوده است.

شریعتی با تاکید بر لزوم تسریع بخشی به روند پرداخت تسهیلات خاطر نشان کرد: در فاز اول طرح اشتغال روستایی باید 50 درصد اعتبارات جذب و برای 50 درصد دوم که معادل یکهزار و 700 میلیارد ریال است تلاش کرد.

وی گفت: تاکنون حدود 60 درصد از طرح های معرفی شده به بانک ها تسهیلات پرداخت کرده اند اما باید زمینه برای سرمایه گذاران به نحو بهتری فراهم شود.

شریعتی یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان باید از تولیدات داخل استان استفاده کنند زیرا این امر رغبت سرمایه گذاران برای ارتقا کیفیت را فراهم می کند.

وی با تاکید بر ایجاد شرایط رقابتی در استان گفت: در طرح اشتغال روستایی و فراگیر نیز باید به دنبال ایجاد شرایط رقابتی بین سرمایه گذاران باشیم در غیر این صورت طرح ها محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز