خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

گنج زاده: 4 سال برای این مدال انتظار کشیدم/ حریفم در فینال شگفت زده ام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۶۱

کاراته کای طلای ایران درباره مدال طلایی که کسب کرد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی  اندونزی در حالی امروز پیگیری می‌شود که سجاد گنج زاده موفق به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی شد، وی در پایان این رقابت‌ها و پس از کسب مدال زرین طلا گفت: واقعا چهار سال برای این کسب مدال طلا هم خودم و هم مربیانم انتظار و سختی کشیدم.

وی در ادامه عنوان کرد: برای حضور در این مسابقات خیلی خیلی زحمت کشیدم و خدا را شکر با کسب مدال طلا توانستم دل مردم را شاد کنم.

قهرمان بازی های آسیایی در ادامه تصریح کرد: برای این بازی ها فقط برای کسب مدال طلا آمده بودم. قرعه کشی که انجام شد در دور دوم با بهترین حریفم مبارزه کردم و به نوعی یک فینال زودرس بود.

وی در ادامه گفت: هرچند حریف ویتنامی ام در فینال هم خیلی خوب بود و من را شگفت زده کرداما خدارا شکر توانستم با شکست او طلایی شوم.

گنج زاده در پایان خاطر نشان کرد: من مرحله به مرحله به مسابقات آینده نگاه می‌کنم. مسابقات کاراته وان و قهرمانی جهان در پیش است. در تلاشم تا در هر مسابقه ای که شرکت می‌کنم، از آنها امتیازاتم را جمع کنم تا بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بدست بیاورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز