خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

سلطانی فر: به 80 تا 90 درصد اهدافمان دست یافته ایم/ برای کسب نتیجه تاریخی در توکیو تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۴۹

وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد ورزشکاران ایران تا به اینجا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی امام علی (ع) ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و پیروزی‌های ورزشکاران ایران در چند ماه گذشته به خصوص 6 روز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: امسال سال پر رویدادی برای ورزش کشور بود و در اکثر رویدادها ورزشکاران ما موفقیت‌های چشمگیری داشتند.

او ادامه داد: در جام جهانی فوتبال نتیجه تاریخی رقم خورد و در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی رشته‌های کشتی، ووشو، شطرنج، کاراته و وزنه‌برداری اتفاق‌های بسیار خوبی رقم خورد. در این چند روز بازی‌های آسیایی نیز در رشته‌های مختلف، ورزشکاران ما درخشیدند و امیدواریم در روزهای آینده و رشته‌های باقی مانده نیز ورزشکاران ما بتوانند از جایگاه ورزش ایران دفاع کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران کشتی آزاد و فرنگی، ووشو، تکواندو، سنگ نوردی و درخشش کبدی کاران ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان گفت: برای اولین بار توانستیم با پشت سر گذاشتن هند، قدرت بلامنازع دنیا بدرخشیم و نام ایران را طنین انداز کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد در افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور اظهار داشت: باید از استاندار محترم تهران که همواره حامی بخش های مختلف ورزشی، اجتماعی و امور جوانان بودند نیز تشکر ویژه داشته باشم و از همه کسانی که تلاش کردند این پروژه‌ها به سرانجام برسد و در اختیار مردم قرار گیرد نیز سپاسگزارم.

سلطانی فر افزود: خدا را شکر تمامی پروژه ها در مناطق کمتر برخوردار ورزشی در استان تهران افتتاح شد و در روزهای آینده نیز افتتاح‌های دیگری داریم و با این پروژه‌ها امیدواریم تا قدمی در ایجاد توازن و عدالت ورزشی در تهران و سایر استا‌ن‌های کشور برداریم.

سلطانی‌فر با تاکید بر توانایی بانوان کشور در همه زمینه ها گفت: هرجا زمینه حضور و رقابت بانوان فراهم شده آنها توانستند افتخار آفرینی کنند و امیدوارم در این مناطق پرجمعیت که بانوان زیادی نیز جمعیت آن را تشکیل می‌دهند بتوانند از این امکانات برای رشد و توسعه ورزش در حوزه بانوان استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه میان‌مدت ما برای هدف بزرگتر مان که المپیک 2020 است، گفت: تاکنون به 80 تا 90 درصد اهدافی که در نظر داشتیم دست یافته‌ایم و امیدوارم در پایان بازی‌ها نیز با تثبیت جایگاه مستحکم ایران بتوانیم برنامه ریزی خودمان را برای المپیک 2020  آغاز کنیم تا بتوانیم نتیجه تاریخی در این رویداد بزرگ کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم هر روز در هر گوشه از سرزمین عزیزمان ایران پروژه‌های مختلف ورزشی را افتتاح کنیم تا موجبات شور و شعف و رضایت مردم عزیز کشور را فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز