خبرگزاری کار ایران

۲ گل زده در هفته پنجم، بهتر از گذشته و امیدوار به آینده

موتور مهارنشدنی گلزنی علیپور استارت خورد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۴۲

آقای گل فصل گذشته با ثبت دو گل در پایان هفته پنجم اکنون آماری بهتر از گذشته از در اختیار دارد و می‌تواند به تکرار این عنوان امیدوار باشد.

به گزارش ایلنا، علیپور در بهترین فرصتی که هم‌تیمی‌هایش نصیبش کردند توانست پس از 3 هفته برای پرسپولیس گل بزند. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، در پایان هفته پنجم ۲ گل به ثمر رسانده است تا کورس خود برای تکرار موفقیت فصل گذشته را استارت بزند. علیپور فصل قبل در پنج هفته ابتدایی لیگ حتی همین دو گل را هم نزده بود. اولین گل علیپور در فصل گذشته مربوط به هفته 5 می‌شود. و بعد از آن بود که موتورش روشن شد و تا پایان فصل ۱۸ گل دیگر هم زد تا با اختلاف زیادی آقای گل لیگ برتر شد.

در لیگ شانزدهم، اولین گل علیپور در هفته ۱۷ و مقابل فولاد خوزستان به ثمر رسیده بود! بعد از آن هم در سه هفته متوالی ۲۶، ۲۷، ۲۸ گل زد . مهمترین گل او نیز گل قهرمانی بود که به  سبزپوشان تبریز زد. در لیگ پانزدهم هم شرایط برای علیپور به همین صورت بود. علیپور در هفته اول به پدیده گل زد و برای گل دومش، ۹ هفته صبر کرد و در هفته‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۴ هم گل زد. نیم‌فصل لیگ چهاردهم راهی پرسپولیس شد و دو گل هم برای این تیم زد. یکی در هفته ۲۳ و دیگری هم آخرین بازی لیگ بود که به استقلال زد.علی علیپور نشان داده که مهاجم فرصت طلبی است. او به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و از اندک فرصت ها نیز بهترین بهره را می‌برد.

او فصل گذشته نرخ تبدیل شوت به گل بسیار بیشتری نسبت به دیگر مهاجمان داشت ولی در این میان ضعف هایی نیز در خط حمله دارد. او برخلاف طارمی که یک مهاجم سایه است، نمی تواند به کمک هافبک ها بیاید و روند موقعیت سازی را تسریع بخشد. طارمی به خوبی می توانست با هافبک ها همکاری کند، مدافعان حریف را همراه خود به جلو ببرد، فضا سازی کند و در نهایت به فرآیند هجومی تیم کمک بیشتری برساند. اما علیپور بیشتر تمایل دارد در محوطه جریمه بماند و نقش یک مهاجم هدف را ایفا کند منتظر سانترها و پاس های در عمق هافبک ها بنشیند، در چنین شرایطی حریفان می توانند با تراکم بازیکن در یک سوم زمین خودی و یک دفاع یار به یار اتصال هافبک ها به اورا قطع کنند و مانع از گلزنی او شوند.

علیپور که طی هفته اخیر از عدم ارسال پاس مناسب برای دستیابی به دروازه حریفان توسط هم‌تیمی‌هایش ناراضی بود، ولی این هفته در مقابل نفت آبادان چند موقعیت ایده آل نصیب خود دید. یکی از آنها توسط بشار رسن نصیبش شد که در دقایق ابتدایی بازی و در مصافی تک به تک با گردان آن را با بی دقتی از دست داد. در نهایت اما عالیشاه با پاس گل ضربه سرش، این بازیکن موقعیت شناس را در فرصت گلزنی قرار داد تا او به 3 هفته بدشانسی خود پایان دهد. گلزنی علیپور اتفاق بسیار خوبی حال باید باید دید در جدال مقابل الدحیل و با توجه به فشردگی بازی شرایط به چه شکل برای آقای گل سرخپوشان پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز