خبرگزاری کار ایران

آقای گل پرسپولیس در گفتگو با ایلنا

علیپور: متوجه نکته گلی که زدم نشده بودم/ تکرار آقای گلی کار سختی است/ به دنبال هتریک قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۱۰

مهاجم پرسپولیس در مورد گلزنی به پدیده و تکرار موفقیت‌های فصل قبل صحبت کرد.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پرسپولیس در دیدار نخست لیگ برتر مقابل پدیده اظهار داشت: بازی‌های اول در هر فصل همیشه سخت است و تیم‌ها با تغییراتی که دارند هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیدند ولی خدا را شکر که توانستیم در این شرایط 3 امتیاز بگیریم و با دست پر از مشهد برگردیم.

وی در مورد گلزنی در دقیقه 8 بازی گفت: من خودم متوجه این موضوع نشدم و محمد انصاری به آن اشاره کرد. خوشحالم که در روز میلاد امام هشتم (ع) و در ورزشگاه مزین به نام ایشان در این دقیقه توانستم برای پرسپولیس گلزنی کنم و فکر می‌کنم هدیه شیرینی بود که از آقا گرفتم.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم بازی همیشگی خودش را انجام نداد عنوان کرد: من در مورد سایر بازیکنان صحبت نمی‌کنم و همه آنها برایم قابل احترام هستند. همانطور که گفتم ما تمرینات بدنسازی را پشت‌سر گذاشتیم. ما دستورات کادرفنی را مو به مو پیاده کردیم ولی همانطور که گفتم بازی‌های اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد.

علیپور با اشاره به کیفیت ورزشگاه گفت: امکانات ورزشگاه خیلی خوب است ولی کیفیت چمن اصلا در حد مطلوب نبود و جلوی بازی سرعتی و استارت‌های انفجاری را که سبک تیم ما است می‌گرفت. خیلی جاها موقع دویدن سُر می‌خوردیم. امیدوارم این ورزشگاه خوب کیفیت چمن بالاتری هم داشته باشد.

وی در مورد حمایت هواداران از پرسپولیس عنوان کرد: هواداران همیشه هوای مارا داشته‌اند و امیدوارم هیچوقت شرمنده آنها نشویم. وقتی می‌گوییم 30-40 میلیون هوادار داریم یعنی هرجا می‌رویم باید به راحتی ورزشگاه را پر کنند. در فصل جدید کار سختی داریم و بیشتر از همیشه به حمایت آنها نیاز داریم و امیدواریم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه کار در فصل جدید برایش سخت شده است افزود: در لیگ برتر دیگر بازی آسان نداریم و همه تیم‌ها و بازیکنان در سطح بالایی حاضر می‌شوند. من هم به دلیل اینکه فصل قبل آقای گل شدم زیر ذره‌بین قرار دارم و با شناختی که بازیکنان از هم پیدا می‌کنند و آنالیزهایی که انجام می‌شود کار برایم خیلی سخت‌تر از فصل قبل خواهد بود. با این حال به جز پنالتی که گل کردم بازهم موقعیت‌هایی در طول 90 دقیقه داشتم که متاسفانه استفاده نکردم.

علیپور در ادامه با اشاره به خطای شدیدی که در دقیقه 3 بازی رویش انجام شد و گفته می‌شد اخراج داشت گفت: زمانی که شجاع پاس داد به دنبال توپ رفتم و اصلاً پشتم را ندیدم و وقتی توپ را کنترل کردم برخورد شدید صورت گرفت و با شدت زیادی به پایم برخورد کرد و من روی این صحنه دید نداشتم و نمی‌توانم بگویم اخراج داشت یا نه.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل فولاد عنوان کرد: فولاد حریف سختی است و بازی این تیم مقابل پارس جم را دیدیدم و کیفیت بالایی دارند. امسال سال سختی برای ما است ولی با بچه‌ها اراده کرده‌ایم که در این فصل هم موفق شویم و قدم به قدم جلو می‌رویم و امیدوارم در نخستین بازی خانگی فصل جدید موفق ظاهر شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد هتریک قهرمانی هم خاطرنشان کرد: صد در صد ما به دنبال جایگاه نخست هستیم و با بچه‌ها هم قسم شدیم موفقت فصل گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز