خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان خبرداد:

برپایی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان از چهارم شهریور

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۲۹۸

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان، با بیان اینکه نمایشگاه هفته دولت از یکشنبه چهارم تا هفتم شهریورماه برپا خواهد شد، گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال 50 دستگاه خصوصی و دولتی در نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید رضوانی اظهار داشت: نمایشگاه هفته دولت امسال از سوم تا هفتم شهریورماه برپا می‌شود و امسال اولین سالی است که یک نمایشگاه هفته دولت غیرنفتی خواهیم داشت و مراسم افتتاحیه آن نیز سوم شهریورماه با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد. 

وی افزود: امسال به دنبال تقویت برگزاری نشست‌های خبری و گفتگوها در نمایشگاه هفته دولت هستیم و مانند سال‌های گذشته، غرفه مطبوعات نیز در نمایشگاه وجود دارد. تلاش می‌کنیم امکانات مناسبی در این غرفه برای رسانه ها فراهم شود تا نشست‌های تخصصی در این غرفه برگزار کنیم. 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان ادامه داد: ویژگی متفاوت نمایشگاه هفته دولت امسال این است که تلاش کردیم به طور ویژه از بخش بانوان، تشکل‌های مردم‌ نهاد استفاده کنیم و همچنین همایش‌های مربوط به هفته دولت از اهواز به شهرستان‌ها منتقل شده است، به طور مثال در شوشتر بحث میراث فرهنگی بررسی می‌شود یا در ماهشهر بحث پتروشیمی‌ها مطرح می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز