خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مدت همکاری‌ام با مورینیو طولانی باشد

فرد: اگر به دنبال قهرمانی انگلیس هستیم باید تاتنهام را شکست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۴۷

بازیکن برزیلی منچستریوناتد معتقد است برای نشان دادن عزم شیاطین سرخ در بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ انگلیس باید تاتنهام را در هفته سوم شکست بدهند.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد هفته گذشته با نتیجه باورنکردنی 3 بر دو از برایتون شکست خورد و دوشنبه آینده در ورزشگاه اولدترافورد از تاتنهام میزبانی می‌کند. فرد، بازیکن فصل گذشته شاختاردونسک که در تابستان به شیاطین سرخ پیوسته معتقد است آنها برای نشان دادن لیاقت قهرمانی در لیگ انگلیس باید بازی پیش روی خود را با برتری پشت سر بگذارند.

فرد به اسکای اسپورت گفت:‌ این بازی بسیار مهمی برای ماست. در این هفته ما سخت کار کردیم و روی بازی تمرکز کردیم. ما می‌خواهیم به این بازی برسیم و مقابل طرفدارانمان برنده شویم. ما می‌دانیم تاتنهام یک تیم عالی است، اما ما باید پیروز شویم، اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم. 

او ادامه داد: لیگ انگلیس یک لیگ عالی است و تیم‌های بزرگی در آن حضور دارند. در بازی گذشته برایتون بهتر از منچستریونایتد بود. آنها به گل‌های ساده‌ای رسیدند که ما در به ثمر رساندن آن ناکام بودیم. ما تلاشمان را انجام دادیم اما متاسفانه برای پیروزی در این دیدار کافی نبود. 

بازیکن برزیلی درباره همکاری با ژوزه مورینیو گفت:‌ قطعا من خوشحال هستم که با مورینیو کار می‌کنم. او شخصیت بزرگی است و همیشه علاقمند است با تیم ارتباط برقرار کند و به بازیکنان کمک کند تا در مورد آنچه که در زمین انجام می دهند دقیق باشند. امیدوارم مدت همکاری من با او طولانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز