خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

خیرخواه:استرس داشتیم؛ تیم ما از هم پاشید/ امروز لطمه اعزام 4 نفره را خوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۸۶

سرمربی تیم ملی ژیمناستک درباره عملکرد تیمش در فینال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: همه تیم ها بطورکامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم. ما از تمامی تیم ها یک نفر کمتر داشتیم و از این بابت تحت استرس بودیم. ضمنا آقای کهنی از مچ پا مصدوم است و از کیخا خواستیم در دو وسیله غیرتخصصی در فینال تیمی شرکت کند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ادامه داد: با وجود این که یک نفر کمتر بودیم بچه ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند. دیدید که بچه های ایران در فینال برای کسب رتبه بهتر تلاش کردند اما کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازیهای آسیایی برسیم و رتبه مان را در این مسابقات تکرار کنیم..

خیرخواه در پابان گفت: امروز سعی کردم غیبت سامان مدنی را در تیم مدیریت کنم.متاسفانه سامان شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید.مصدومیت سامان استرس زا بود و تیم ما از هم پاشید.من پیش از اعزام تیم ژیمناستیک بارها گفتم که اعزام تیم چهارنفره ریسک است و امروز لطمه اش را خوردیم.اگر تیم ما کامل بود امروز می توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و جایگاه مان را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز