خبرگزاری کار ایران

کیخا: سامان بود هشتم نمی شدیم/ ان شالله با یک مدال مردم را خوشحال می کنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۸۴

ژیمناست ملی پوش ایران درباره هشتم شدن ایران در مسابقات تیمی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعیدرضا کیخا درباره فینال مسابقات ژیمناستیک تیمی که با عنوان هشتمی ایران به پایان رسید، اظهار داشت: شب گذشته سامان مدنی در آخرین حرکت خود در حرکات زمینی برایش یک آسیب دیدگی به وجود آمد که دیگر قادر نبود امروز مسابقه بدهد. زمانی که ما از ایران حرکت کردیم، تیم ما یک نفر کم داشت. همه تیم ها امروز 5 نفر بودند، اما ما با 3 نفر مسابقه دادیم.

وی در ادامه افزود: امروز به خاطر این موضوع به مشکل خوردیم. در آن وسایلی که می توانستیم کار کردیم و اینطور نبود که همه وسایل را بتوانیم تخصصی پوشش دهیم. این اختلافی که بین ما و سایر تیم ها به وجود آمد، به خاطر همین موضوع بود. ما روی نمره سامان حساب کرده بودیم که به خاطر آسیب دیدگی نتوانستیم از او استفاده کنیم. اگر سامان بود، می توانستیم عنوانی بهتر از هشتمی کسب کنیم.

ملی پوش ژیمناستیک درباره فینال انفرادی خرک که فردا برگزار می شود، گفت: پیش بینی کردن واقعا سخت است. اینکه حرف از مدال می زنیم؛ چون این پتانسیل وجود دارد. در بازی های آسیایی اینچئون من در فینال از وسیله سقوط کردم وگرنه با تکرار عملکرد دور مقدماتی می توانستم مدال کسب کنم. فردا با تمام توان به مسابقه می روم تا انشاالله با یک مدال دل مردم را شاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز