خبرگزاری کار ایران

وارث شماره هفت رونالدو در رئال کیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۸۵

سئوال هواداران رئال این روزها این است؛ وینیسیوس یا آسنسیو، شماره هفت به چه کسی می رسد؟

به گزارش ایلنا، زمانی که رونالدو به رئال پیوست، شماره هفت را می خواست اما در آن زمان رائول در رئال مادرید بود پس موقتا شماره 9 را پوشید و یک سال منتظر ماند تا به رویایش برسد و شماره هفت رئال را به تن کند.

شماره هفت در رئال شماره ای مقدس و اسطوره ایست که پیش از این آمانسیو، خوانیتو، بوتراگوئنو و رائول گونزالس آن را به تن کرده اند. حالا که رونالدو از رئال رفته فعلا هیچ کس شماره وی را در باشگاه نمی باشد.

احتمال دارد که این پیراهن نصیب آسنسیو شود. گزینه دوم هم وینیسیوس جونیور است که هنوز بازی نکرده است. البته احتمال دارد که این شماره به خرید احتمالی در 9 روز آینده برسد.

خوزیتو بین سالهای 1951 تا 1955 شماره هفت رئال را می پوشید. او در اولین جام اروپایی در رئال حضور داشت و شماره هفت ر به تن داشت. شماره هفت سرشناس بعدی رئال ریموند کوپای فرانسوی بود که سه سال در رئال حضور داشت و سه قهرمانی اروپا در سالهای 1957 ، 1958 و 1959 را کسب کرد. در سال 1962 این شماره به آمانسیو رسید که پانزده سال در رئال حضور داشت و در سال 1966 با رئال قهرمان اروپا شد. البته آمانسیو در ابتدا شماره هشت می پوشید اما کمی بعد صاحب شماره هفت شد.

خوانیتو اسطوره دهه هفتاد و هشتاد رئال است که به تعصب مشهور بود و شماره هفت را می پوشید و در نهایت پس از ترک رئال در یک حادثه رانندگی جان باخت.امیلیو بوتراگوئنو به عنوان رهبر دسته پنج کرکس در دهه هشتاد و نیمه اول دهه نود این پیراهن را پوشید. رائول گونزالس دیگر شماره هفت اسطوره ای رئال است که سه قهرمانی اروپایی در رئال داشت و دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز