خبرگزاری کار ایران

حسن بیت سعید؛ بازگشت خاطرات تلخ استقلال و آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۶۱

مهاجم فولاد از حضور در تیمی که این هفته به مصافش می رود خاطرات خوشی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان روز چهارشنبه در نخستین دیدار از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال است.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طرفین تلاش می‌کنند تا با کسب هر 3 امتیاز بازی به جایگاهشان در جدول سرو سامان بدهند. از طرفی فولادی‌ها به تازگی شکستی سخت مقابل پرسپولیس داشتند که نتیجه خوب برابر استقلال می‌تواند تا حدودی آن را به دست فراموشی بسپارد.

یکی از بازیکنان ترکیب فولاد که انگیزه خاصی در این دیدار دارد و این بازی برایش یک بازی خاص محسوب می‌شود، حسن بیت سعید است. مهاجم سابق استقلال با امید و آرزوهای زیادی به این تیم آمد و با انتخاب شماره چالش برانگیز 7 نشان دادم عزمش برای درخشش در این تیم جدی است ولی یک نیم فصل حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت با ناکامی مطلق همراه بود و بدون حتی یک گل زده از این تیم جدا شد.

بیت سعید قطعاً خاطرات خوبی از پوشیدن پیراهن آبی و بازی در ورزشگاه آزادی ندارد ولی می‌تواند حضور در این ورزشگاه و بازی مقابل استقلال را به خاطر خودشی در زندگی فوتبالی خود بدل کند.

حضور بیت سعید در نیم فصل دوم لیگ هفدهم در فولاد با بهبود نسبی عملکرد او همراه بود و به نظر می‌رسید خروج از فشار حضور در ترکیب استقلال و شماره هفت و البته بازگشت به خوزستان که تولد فوتبالی او از آنجا بود توانست تا حدودی این بازیکن را به روزهای خوبش نزدیک کند.

او فصل هجدهم را هم در ترکیب فولاد شروع کرده است و قصد دارد در فصل جدید برای این تیم بازی کند و در 4 هفته گذشته هم عملکرد خوبی داشته.

بیت‌سعید این روزها در فولاد دوباره اوج گرفته و زیر نظر پورموسوی بازی‌های خوبی از خودش به نمایش می‌گذارد و قطعاً می‌خواهد در این بازی توانایی‌های خود را به شفر نشان دهد و به او بگوید در موردش زود تصمیم گرفته است.

این بازیکن یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر هم محسوب می‌شود و باید دید به عنوان امید اول گلزنی فولاد می‌تواند جلوی استقلال نمایش خوبی داشته باشد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز