خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

پیاده‌راه رشت سبب اختلال در کسب و کار بازاریان است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۴۷

امام جمعه رشت با بیان اینکه در گذشته مردان و زنان در منطقه مرکزی شهر رشت مشغول کسب بودند، گفت: اکنون ساخت‌و سازهای ایجاد شده در میدان اصلی شهر سبب ایجاد اختلال در کسب و کار بازاریان شده است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و بازاریان رشت با اشاره به اینکه پیاده‌راه فرهنگی سبب ایجاد معضلات مختلف در این شهر شده است اظهار کرد: با توجه به وجود فضاهای زیبا در گیلان، مردم انتظار داشتند پیاده‌راه رشت از زیبایی ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی، پیاده‌راه شهر رشت را معضلی برای بازار این شهر عنوان کرد و افزود: پیاده‌راه سبب حصر منطقه مرکزی شهر رشت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در گذشته مردان و زنان در منطقه مرکزی شهر رشت مشغول کسب بودند، تصریح کرد: اکنون ساخت‌ و ساز  ایجاد شده در حاشیه میدان اصلی شهر سبب ایجاد اختلال در کسب و کار بازاریان شده است. 

آیت‌الله فلاحتی به آثار سوء حصر منطقه مرکزی شهر رشت اشاره کرد و گفت: اکنون پیاده‌راه رشت سبب تجمع افراد ناباب در این مسیر شده ضمن اینکه در مورد مسائل فرهنگی پیاده‌راه رشت حرف داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز