خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

علی نژاد: کیانی تحسین خارجی ها را به همراه داشت/ کیانی نتیجه زحمت ده ساله اش را کشید

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۲۹

رئیس فدراسیون ووشو بعد از کسب اولین مدال توسط این رشته در بازی های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی علی نژاد روز سه شنبه پس از رسیدن کیانی به مدال نقره بازی های آسیایی، تصریح کرد: پیش از این تنها احسان پیغمبری در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ به برنز رسیده بود و در واقع کیانی اولین نقره تالوی ایران در تاریخ بازی های آسیایی را دشت کرد و کسب این موفقیت از سوی یک دختر بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه افزود: عملکرد کیانی موجب تحسین تمامی مسئولان خارجی حاضر در سالن شد. حریف چینی که به طلا رسید بسیار قدرتمند بود و دیگر نفرات نیز سطح بالایی داشتند که کیانی یا نمایشی مناسب و در رقابتی نزدیک و نفسگیر به مدال رسید.

وی با بیان اینکه کیانی در ۱۸ سالگی مسیری طولانی در دنیای قهرمانی پیش روی دارد؛ افزود: او ۱۰ سال است که در اردوهای تیم های ملی رده های سنی حضور دارد و زحمات فدراسیون٬ خودش و خانواده اش را جواب داد.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو، گفت: زمانیکه بچه ها به دنبال سپری کردن دوران کودکی هستند٬ او در اردوی تیم ملی تلاش کرد و حالا به حقش رسید.

علی نژاد در پایان اظهار داشت: این مدال قطعا موجب افزایش روحیه و انگیزه سانداکاران ایران شد و امیدوارم در روزهای باقی مانده نیز در ساندا به نتایج ایده آلی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز