خبرگزاری کار ایران

کار سخت مدافع ایرانی در لیگ بلژیک؛ جبران 13 گل در سه بازی!

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۶۵

مدافع ملی پوش ایرانی با حضور در لیگ بلژیک اکنون ریسک بزرگی را متحمل شده است.

به گزارش ایلنا، سایت والفوت بلژیک در گزارشی به مساله انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی به اوپن پرداخت و نوشت این بازیکن که مقابل رونالدو و دیگو کاستا خوب کار کرده می‌تواند شرایط نابسامان خط دفاعی تیمش را سامان دهد.

اوپن در سه بازی نخست فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک 13 گل دریافت کرده اما آیا بازیکن ایرانی می‌تواند شرطی برای پیروزی تیم اوپن باشد؟

پورعلی گنجی درباره حضورش در این تیم بلژیکی گفته: «عبدالکریم فدلاحا و فهد عبدالرحمن پیش از این به تیم اوپن آمده بودند و برای من از این تیم گفتند. این یک گام مهم برای من است و تجربه کافی در خط دفاعی دارم. انتقالم به اروپا در زمان مناسبی صورت گرفت و به نظرم سخت است که یک بازیکن آسیایی در خط دفاعی بخواهد به سرعت در اروپا قراردادی امضا کند.»

دو هفته پیش در تقابل شارلروا و اوپن کاوه رضایی موفق به گلزنی شد اما آن زمان مرتضی در تیم اوپن حضور نداشت. پورعلی‌گنجی می‌گوید: «کاوه رضایی دوست و برادر من است. او به من گفت بلژیک لیگ باکیفیتی دارد.»

کریستوف هنکل مدیر فنی اوپن هم با تمجید از توانایی‌های خرید جدید باشگاهش گفت: «پورعلی‌گنجی توانایی‌هایی دارد که ما به وضوح آن را در جام جهانی مشاهده کردیم از همین رو اضافه شدن چنین بازیکنی به مجموعه اوپن می‌تواند به ما در راه رسیدن به اهدافی که در این فصل داریم کمک‌های شایانی کند. به نظرم خرید پورعلی‌گنجی موفقیتی بزرگ برای باشگاه بود و به زودی طرفداران نتیجه این خرید را مشاهده خواهند کرد.»

روزنامه استاد الدوحه قطر با انتشار مصاحبه مدیرفنی باشگاه اوپن مدعی شد این تیم که متعلق به مجموعه آسپایر قطر است به‌عنوان نقطه آغاز کار بنیادی و آکادمیک فدراسیون فوتبال این کشور با جذب نفرات مستعدی همچون پورعلی‌گنجی می‌تواند همچنان نقطه اتکایی در بحث آکادمیک و پرورش نسل جدید فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز