خبرگزاری کار ایران

بازی در اروپا همواره هدف من بود

رسمی: مرتضی پورعلی گنجی به یوپن بلژیک پیوست

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۹۳

مدافع ایرانی فصل گذشته السد قطر با عقد قراردادی رسمی به لیگ بلژیک ملحق شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی ایران در جام جهای 2018 پس از جدایی از تیم السد قطر به تیم یوپن در لیگ بلژیک پیوست. یوپن با گذشته سه هفته از فصل جدید لیگ بلژیک با سه شکست و 13 گل خورده در رده شانزدهم جای دارد و هدایت آن برعهده کلود ماکلله، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و رئال مادرید است.

سایت رسمی باشگاه یوپن در این باره نوشت:" تیم کاس یوپن مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی را به خدمت گرفت. او 30 بازی ملی در کارنامه دارد و در جام جهانی 2018 در سه دیدار برابر مراکش، پرتغال و اسپانیا به طور کامل بازی کرد. بازیکن جدید ما در سه لیگ ایران، چین و السد قطر در مجموع در 124 بازی حضور داشته است. این بازیکن 26 ساله 9 بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پا گذاشته است. مرتضی قراردادی 2 ساله با یک سال اختیاری امضا کرده است."

پورعلی گنجی پس از امضای قرارداد به سایت باشگاه گفت:" در طول دوران حرفه ای من تاکنون توانسته‌ام در کشورهای مختلف و در سطوح مختلف خودم را ثابت کنم. بازی در اروپا همواره هدف من و رویای من بوده است. من مشتاقانه منتظر این چالش جدید هستم و مایلم از کاس یوپن تشکر کنم تا اعتمادم را به آنها نشان بدهم. من انگیزه کاملی دارم و همیشه می‌خواهم به پیشرفت و پیروزی برسم. من بهترین نمایش خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن با ارزش برای یوپن انجام خواهم داد."

کریستوف هنکل، رئیس باشگاه یوپن هم در این باره خاطرنشان کرد:" به عنوان مدافع ملی پوش ایرانی و یکی از اعضای تیم پرافتخار السد، مرتضی پورعلی گنجی مهارت های خود را ثابت کرده و با وجود 26 ساله بودن، تجربه ارزشمندی را به دست آورده است. خوشحالیم که او به ما پیوسته و معتقدیم که مرتضی به ایجاد ثبات در دفاع ما کمک خواهد کرد. به بازیکن جدیدمان در لیگ بلژیک خوش آمد می‌گوییم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز