خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا:

دستگاه‌های اجرایی مشاوران متخصص فرماندار‌ند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۶۲

فرماندار صومعه سرا گفت: ادارات و دستگاههای اجرایی مشاوران متخصص فرماندار هستند.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، احمد علی شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به همراه معاون فنی و معاون صنایع کوچک خود با علی فتح‌اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا دیدار و گفتگو کرد.

 فتح اللهی در این نشست گفت: با تصمیمات خوب و کارشناسی شده و مدیریت صحیح می‌توان کم‌ترین آسیب را در شرایط بد اقتصادی دید.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم اگر مسئولان را در حال تلاش ببینند دلگرم و امیدوار می‌شوند گفت: اگر این تلاش مسئولین به نتایج مطلوب منجر شود امیدواری مردم دوچندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک فرماندار مسئولیت بیش از 80 کمیته و کارگروه را برعهده دارد که وظیفه سنگینی است،تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مشاوران متخصص فرماندار در حوزه های مختلف محسوب می‌شوند.

فتح اللهی خاطر نشان کرد :تغییر و تحول در مدیریت یک مجموعه باعث انرژی مضاعف در کار و خلاقیت و نوآوری می‌شود و قطعا اگر یک مدیر قوی و باتجربه بر روی کار بیآید حرکت ما رو به جلو خواهد بود.

فرماندار صومعه‌سرا در پاسخ به درخواست مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان مبنی بر مساعدت در رفع مشکلات اولویت دار شهرک صنعتی صومعه سرا ،گفت: در هر بازدیدی سعی کردیم با نگاه ویژه در اعتبارات آن حوزه آثار و برکاتی فراهم آوریم و لازمه تخصیص اعتبار برای شرکت صنعتی نیز، اعلام مشکلات  به صورت مکتوب به فرمانداری است تا در اولین فرصت در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز