خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

افتتاح 116 طرح عمرانی با اعتبار 128 میلیارد تومان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۹۱

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: در هفته دولت سال‌جاری116 طرح در بخشهای مختلف راهسازی ،مسکن وساختمان آماده بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ارائه خدمات به مردم تسریع یابد و هر ساله در این هفته مهم و ارزشمند پروژه‌‌های زیادی در شهرستان، استان و کل کشور در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به ملت عزیز ایران به بهره‌‌برداری می‌‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 116 پروژه با اعتباری بالغ 128 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان افتتاح می‌‌شود،گفت: این طرح ها شامل افتتاح 717واحد مسکن مهر در سراسراستان گیلان ، بهسازی و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی بطول11.3 کیلومتر ،احداث ،بهسازی وروکش راههای روستایی جمعا بطول276.67 کیلومتر ،احداث پل ارتباطی احداث ساختمان بخشداری دیلمان ،احداث اداره استاندارد لاهیجان واحداث فاز اول ساختمان فرمانداری آستارا است.
 
 خاوری با بیان اینکه از مجموع 9130کیلومتر راه روستایی در استان ،بیش از 4839 کیلومتر آن از آسفالت برخوردار است تصریح کرد: تا دوسال قبل متوسط پوشش آسفالت در راههای روستایی گیلان از حد کشوری پایین تر بوده اما طی سالهای اخیر با نگاه ویژه دولت وکوشش مجموعه راه وشهرسازی استان وهمت بخش خصوصی روند عملیات آسفالت راههای روستایی شدت گرفته و این رقم به 53 درصد رسیده است.
 
وی افزود: درحوزه مسکن مهر نیز از مجموع 51370 واحد تعهدات راه و شهرسازی استان،با احتساب واحد های تحویلی هفته دولت بالغ 41339واحد به متقاضیان واگذار شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز