خبرگزاری کار ایران

اسدی: امیدوارم با دعای مردم بتوانیم به المپیک صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۱۱

بازیکن تیم ملی امید گفت: تیم ما می تواند عملکرد موفقی در این بازی ها و همینطور مسابقات مقدماتی المپیک در سال آینده داشته باشد. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان بتوانیم با همین تیم به المپیک صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدامین اسدی درباره دو مسابقه اول ایران در بازی های آسیایی عنوان کرد:تیم ما در دو بازی اول مقابل عربستان و کره شمالی عملکرد خوبی داشت و بچه ها همه تلاش خودشان را کردند ، البته در بازی دوم خیلی بهتر ظاهر شدیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم. خوشبختانه تیم ما اردوهای تدارکاتی خوبی داشته و من فکر می کنم در هر بازی می توانیم شرایط و هماهنگی بهتری پیدا کنیم.

بازیکن تیم امید در خصوص مسابقه روز دوشنبه برابر میانمار گفت:بازی حساسی در روز آخر داریم و می خواهیم روند موفقیت های خودمان را در این بازی دنبال کنیم. شناخت خوبی از تیم حریف پیدا کرده ایم و می خواهیم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم تا مرحله گروهی را با قدرت تمام کنیم.

اسدی همچنین در پایان اظهار داشت: ما مجموعه خیلی خوبی داریم ، بازیکنانی که در لیگ برتر تجربه خوبی داشته اند ، مربیان بسیار توانا و پرتلاشی که زحمات زیادی در این مدت کشیده اند و البته حمایت مسئولین تیم و فدراسیون. با وجود همه اینها در کنار هم فکر می کنم تیم ما می تواند عملکرد موفقی در این بازی ها و همینطور مسابقات مقدماتی المپیک در سال آینده داشته باشد. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان بتوانیم با همین تیم به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز