خبرگزاری کار ایران

دلیل قهر گلر استقلال؛ حسینی، نگران لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۸۵

گلر جوان استقلال 3 بازی اول تیمش برابر پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او 2 روز مانده به بازی با تراکتورسازی به تمرینات استقلال اضافه شد و انتظار نمی‌رفت تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، «حسینی مصدومیتی داشت و به خاطر مصدومیتش نتوانست بازی کند. سیدمهدی رحمتی به جای حسینی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. حسینی باید برای موقعیتش بیشتر تلاش کند و بجنگد.» این بخشی از صحبت‌های وینفرد شفر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پارس جنوبی جم دلیل اصلی ناراحتی و قهر حسین حسینی است.

گلر جوان استقلال 3 بازی اول تیمش برابر پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او 2 روز مانده به بازی با تراکتورسازی به تمرینات استقلال اضافه شد و انتظار نمی‌رفت تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. اما حسینی روی بازی با پارس جنوبی جم حساب باز کرده بود که باز هم نیمکت‌نشین شد.

اما فشار اصلی روی  حسینی زمانی بود که متوجه شد شانس چندانی برای بازی مقابل فولاد خوزستان هم ندارد. پیرمرد آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی  بعد از بازی گفت که از عملکرد رحمتی رضایت دارد و حسینی برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بجنگد و تلاش کند. این اظهارنظر یعنی دست کم فعلا شفر نمی‌خواهد رحمتی را نیمکت‌نشین کند. به خصوص که در نبود یک فرمانده و لیدر به بازیکنی با ویژگی‌ها وتجربه کاپیتان رحمتی نیاز دارد.

حسینی هم به این موضوع واقف است که نیمکت‌نشینی در بازی با فولاد یعنی مقابل السد قطر هم فیکس نخواهد بود و این نگرانی اصلی گلر جوان  تیم ملی و جام ملت‌های آسیا است. او که با توجه به نیمکت‌نشینی‌های آخر فصل فرصت حضور در جام جهانی روسیه را از دست داد این بار هم نمی‌خواهد برای نبودن در لیست تیم ملی بهانه دست کارلوس کی‌روش بدهد. حسینی وقتی متوجه شد شفر فعلا برنامه‌ای برای تغییر دادن رحمتی ندارد به حالت قهر اردوی تیم را ترک کرد و با استقلالی‌ها به تهران برنگشت. باشگاه تلاش کرد برای جلوگیری از حاشیه این موضوع را هماهنگ شده جلوه بدهد اما خب تمام شواهد و قراین می‌گوید حسینی ناراحت شده و به حالت قهر تیمش را ترک کرده است.

لیست تیم ملی شهریور ماه و بعد از بازی با السد اعلام می‌شود و حسینی بدون انجام بازی شانس چندانی برای دعوت شدن به اردو ندارد. باید دید حالا که گلر جوان استقلال قهر کرده و جای تهران از شیراز سر در آورده است نظر کادر فنی استقلال درباره بازی کردن رحمتی تغییر می‌کند یا حسینی اندک شانسش برای فیکس شدن مقابل فولاد را هم از دست می‌دهد!

پیش از این شفر گفته بود تا 2 سال آینده حسینی بهترین دروازه‌بان آسیا می‌شود. البته رحمتی هم به این زودی‌ها قصد کنار رفتن از فوتبال را ندارد و گفته چند فصل دیگر هم بازی خواهد کرد. با این شرایط بعید است آخر فصل هم حسینی را در استقلال ببینیم و هم رحمتی را. گفتنی است  قرارداد هر دو نفر آخر فصل تمام می‌شود.     

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز