خبرگزاری کار ایران

صبر گلر جوان استقلال تمام شد؛

واکنش تند حسین حسینی به نیمکت نشینی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۷۰

دروازه‌بان نیمکت نشین استقلال وقتی متوجه شد در بازی با پارس جم هم در ترکیب اصلی نیست واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای حضور دو گلر سطح بالا در یک تیم همیشه با حواشی زیادی همراه بوده و همانطور که ‌پیش‌بینی‌ می‌شد در استقلالِ فصل هجدهم هم شاهد چنین موضوعی هستیم و این اتفاق نهایتاً تا هفته چهارم و بازی با پارس جم به تاخیر افتاد.

ماجرا از آن قرار است که پیش از شروع بازی و زمانی که ترکیب استقلال اعلام شد، حسین حسینی، گلر جوان استقلال وقتی متوجه شد در ترکیب اصلی حضور ندارد حسابی از کوره در رفت و واکنش نشان داد.

حسینی زمان حضور رحمتی در زمین برای تمرین و گرم کردن وارد زمین نشد و وقتی رحمتی به رختکن رفت به زمین آمد تا با او روبرو نشود.

هنگام ورود زمین که هوادار خردسال قصد داشت به سمت حسینی برود ولی گلر جوان که حوصله کسی را نداشت با دست او را به کنار هول داد و وارد زمین شد.

وی هنگام گرم کردن درون چهارچوب دروازه ایستاد و واکنشی به شوت بازیکنان نداشت و شیرجه نمی‌رفت که با اعتراض بدنساز و پس از آن اشکان نامداری روبرو شد و بعد از این جریان به نشانه اعتراض به رختکن بازگشت.

به نظر می‌رسد صبر حسینی از نیمکت نشینی در استقلال تمام شده و اگر این موضوع توسط شفر مدیریت نشود به زودی یک حاشیه و بحران درون تیمی در جمع آبی‌پوشان ایجاد می‌شود که ممکن است دامنه‌اش به تیم ضربه بزند.

حسینی فصل گذشته نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت و توانست رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را هم جابجا کند ولی در فصل هجدهم در 4 هفته ابتدایی جایی درترکیب آبی‌پوشان نداشته و رحمتی در ترکیب اصلی بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز