خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۱۰۸۰ بازنشسته کشوری در بانک اطلاعات نخبگان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۴۶

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت و بروزرسانی اطلاعات ۱۰۸۰ بازنشسته این صندوق در بانک اطلاعات نخبگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ زهرا زاده غلام گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت بازنشستگان و همسو با راهبردهای کلان صندوق، از تلاش های صادقانه و تجارب ارزشمند این عزیزان طی مراسم باشکوهی در روز ۲۵ ذی الحجه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان تقدیر خواهد کرد.

زاده غلام با بیان اینکه فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه کشوری تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری بر روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری فعال خواهد بود، گفت: بازنشستگان علاقمند می توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir و لینک فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه کشوری که به بانک اطلاعات نخبگان متصل است، اطلاعات خود را ثبت و بروزرسانی کرده و مستندات لازم را در مهلت مقرر ارسال کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: کمیته داوری پس از بررسی مدارک و مستندات ارسال شده در هر استان شش نفر را به عنوان بازنشسته نمونه استانی و در سطح ملی نیز شش نفر را به عنوان بازنشستگان نمونه کشوری معرفی خواهد کرد که در مراسم ۲۵ ذی الحجه از آن ها تقدیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ۱۵ شهریور ماه ۹۷ به صورت همزمان در تهران و مراکز استان های کشور با هدف بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه، شناسایی و تقدیر از نخبگان بازنشسته، به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در بازنشستگان و ترغیب بازنشستگان به ایجاد خلاقیت، کارآفرینی و حضور موثر در جامعه و فراهم ساختن بسترهای لازم برای ایجاد تشکل های تخصصی بازنشستگان و انتقال تجارب آنان به نسل آینده برگزار خواهد شد.

زاده غلام با اشاره به محورهای شش گانه انتخاب بازنشستگان در حوزه های علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری بیان کرد: آمار ثبت نام کنندگان در بانک اطلاعات نخبگان در مجموع پنج هزار و ۲۶۰ نفر است که تعداد ثبت نام و ویرایش های انجام شده در این دوره تاکنون به ۱۰۸۰ مورد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز