خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

اکران همزمان سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۹۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم‌های منتخب سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به صورت همزمان در گیلان اکران خواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی بیان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده قرار است ١٢ فیلم این دوره از جشنواره شامل ٧ فیلم ایرانی و ٥ اثر خارجی در گیلان اکران شود.

به گفته دبیر همزمانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گیلان، این فیلم‌ها از نهم لغایت چهاردهم شهریورماه در سینما میرزا کوچک رشت اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اکران هر فیلم در دو سانس، تصریح کرد: در مجموع طی شش روز جشنواره، ٢٤ اکران یعنی برای هر روز چهار اکران، آن هم در سانس‌های عصر خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه احتمال تغییرات در فیلم‌های منتخب طی چند روز آینده وجود دارد، افزود: به محض قطعی شدن آثار قابل اکران در استان، اطلاعات لازم در تارنمای این اداره‌کل منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است؛ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم لغایت چهاردهم شهریورماه ١٣٩٧ به دبیری علیرضا رضاداد در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز