خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

افتتاح یک طرح توسعه ای در بیمارستان آپادانا اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۳۶

یک طرح توسعه ای در بیمارستان آپادانا اهواز در قالب یک واحد درمانی با 12 اتاق عمل جراحی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این طرح در مساحت 1500 متر مربع و با صرف 12 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، تجهیز و راه اندازی و قابلیت انجام 100 عمل در شبانه روز در تخصص های مختلف اجرا شده است.

غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: حمایت از چنین اقداماتی در بخش بهداشت و درمان وظیفه ما است. همواره گفته می شود توریست ها در استان رفت و آمد دارند اما خدمات درخوری دریافت نمی کنند و این موضوع مطرح بوده که ماندگاری توریست ها و ارائه خدمات و درآمدزایی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان افزود: برای رونق توریست درمانی باید شرایطی فراهم کنیم که توریست ها احساس رفاه و ارائه خدمات جامع در استان داشته باشد تا برای آنها رغبت ایجاد شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: ثبات در تصمیم گیری ها و قوانین برای جذب توریست ها حایز اهمیت است و موجب رونق در این عرصه می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همه باید برای این هدف کمک کنیم و از بخشی نگری پرهیز کنیم. کیفیت کار پزشکان ما و رسیدگی به امور برای این کار یک مشوق محسوب می شود و با وجود اساتید و پزشکان بزرگی که در استان داریم شایسته نیست برخی از خدمات پزشکی در استان ارائه نشود.

شریعتی  یادآور شد: پزشکان ما سرمایه های اجتماعی و چه بسا اقتصادی استان هستند و باید آنها را تکریم کنیم و فضا را برای سرمایه گذاری آنها تسهیل کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان بخش دولتی نباید با بخش خصوصی موازی کاری کند، عنوان کرد: در مواردی که بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان فعال است بخش دولتی نباید وارد شود و تنها موارد خاصی را که بخش خصوصی به دلیل به صرفه نبودن فعال نیست بخش دولتی باید پوشش دهد.

شریعتی اضافه کرد: بخش دولتی با بخش خصوصی نباید در این حوزه رقابت کند بلکه بخش خصوصی با بخش خصوصی باید رقابت کند و باید در کنار بخش خصوصی باشیم و مشکلات شان را مشکلات خود بدانیم و حمایت کنیم و سعی ما هم همین بوده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بایست باورهای نادرست رایج در جامعه در خصوص توانمندی های بهداشت و درمان استان را اصلاح کنیم، بیان کرد: در این راستا نیاز به بروز کردن خدمات و تکنولوژی داریم تا شهروندان برای امور درمانی به خارج از استان سفر نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز