خبرگزاری کار ایران

بررسی گزینه‌های دفاعی، میانی و تهاجمی روی میز پرز

دو هفته سرنوشت ساز برای رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۲۴

رئال مادرید تنها دو هفته فرصت دارد در سه پست کلیدی بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

به گزارش ایلنا، عملکرد رئال مادرید مقابل اتلتیکو در سوپرکاپ اروپا نشان داد، ترکیب این تیم نیاز به تقویت داشته و دو هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالاتی در لالیگا این سوال مطرح است که کدام بازیکنان می‌توانند به کهکشانی‌ها منتقل شوند.

اکنون موقعیت‌های کلیدی در ترکیب وجود دارد که باید تقویت شود: خط دفاعی، هافبک وسط و مهاجم.رئال مادرید پس از خروج تئو هرناندز، متئو کواچیچ و کریستیانو رونالدو به مراتب ضعیف‌تر شده  و بدیهی است جانشینان این بازیکنان باید به زودی معرفی شوند.

رئال مادرید کدام مهاجم را انتخاب می‌کند؟

فلورنتینو پرز علاقه خاصی به یک مهاجم گلزن دارد اما نه به هر قیمتی. در حال حاضر گزینه‌های زیادی وجود دارند که علاقه زیادی به برتن کردن پیراهن قهرمان اروپا هستند اما هیچ کدام آنها با حداکثر بودجه‌ای که باشگاه در نظر دارد هزینه کند، موافق نیستند. یولن لوپتگی تصمیم دارد بازیکن جوانی را در اختیار داشته باشد که با نیمکت نشینی ناراحت نشود و این گزینه‌ای است که تا حدودی رابرت لواندوفسکی را برای ترک بایرن مونیخ دلسرد کرد. مهاجمی باید معرفی شود که بتواند همانند رونالدو گلزنی کند، اکنون پس از کریم بنزما، بورخا مایورال و رائول دتوماس به عنوان مهاجم نوک حضور دارند.

هافبک میانی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

پس از اینکه متئو کواچیچ درخواست خروج داد و تصمیم گرفت رئال را ترک کند خیلی زود باید جانشین او معرفی می‌شد اما تا به امروز هافیکی به لیست لوپتگی اضافه نشده است. باشگاه چلسی این بازیکن جوان را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت و یکی از گزینه‌های ایده‌آل خط میانی از نیمکت رئال کم شد. رئال تصمیم دارد بازیکنی با خصوصیات کاسمیرو در این پست داشته باشد. بازیکنی که هم باهوش باشد و هم به موقع خشن باشد.

مدافع جدید کیست؟

دریافت چهار گل از اتلتیکو مادرید نشان می‌دهد وضعیت خط دفاعی مناسب نیست. در زمان زیدان اگرچه آنها اوایل فصل در گلزنی مشکل داشتند اما نمایش دفاع ضعیف نبود. در حال حاضر خسوس وایخو مصدوم شده و تئو هرناندز هم با قراردادی قرضی به رئال سوسیه داد منتقل شده است. آلوارو اودریزولا که در تابستان به رئال ملحق شده می‌تواند جانشین مناسبی برای دنی کارواخال در سمت راست باشد و رئال اکنو به دنبال بازیکنی است که علاوه بر جانشینی مارسلو بتواند در دفاع مرکزی هم ایفای نقش کند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز