خبرگزاری کار ایران

رقابت های والیبال دسته اول قهرمانی کارگران کشور

11 استان در تکاپو برای کسب عنوان قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۴۶

رقابت های دسته اول قهرمانی کارگران کشور با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم از استان های کشور از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ مردادماه در ورزشگاه شهید معتمدی کارگران استان تهران برگزار می گردد.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کارگران کشور با اعلام آمادگی ۱۱ تیم در قالب بیش از 160 ورزشکار،مربی و سرپرست  و با برگزاری 20 رقابت در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی برگزار می گردد. برهمین اساس استانهای تهران،خراسان رضوی، خوزستان،کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، خراسان شمالی، مرکزی،گلستان و سمنان در این دوره از مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقات خواهند پرداخت.  
گفتنی است در مرحله مقدماتی تیم های شرکت کننده در قالب 4 تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در نهایت 2 تیم از هر گروه به مرحله پلی آف راه خواهند یافت. همچنین برندگان مرحله پلی آف بصورت ضربدری با یکدیگر روبرو می شوند و تیم های برتر این مرحله به فینال رقابت ها و بازندگان به مرحله رده بندی راه می یابند. این در حالیست که دیدار فینال این رقابتها ساعت 11 روز دوشنبه 29 مردادماه برگزار می گردد. شایان ذکر است این مسابقات از روز شنبه راس ساعت ۱۱ صبح از شبکه ورزش سیما بطور مستقیم پخش می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز