خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قائم‌شهر؛

سطح کیفی مسابقات فوتبال کارگری کشور در قائم‌شهر بالا است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۳۳

صبح فردا فینال مسابقات فوتبال المپیاد کارگران کشور در رشته ورزشی فوتبال در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: سطح کیفی مسابقات فوتبال کارگری کشور در قائم‌شهر بالا است.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات فوتبال کارگران کشور در این شهرستان با استقبال خوبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: تمامی امکانات برای میهمانان المپیاد کارگری کشور در رشته ورزشی فوتبال در شهرستان قائمشهر آماده است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر از حضور ورزشکاران آماده در این رشته ورزشی خبر داد و بیان داشت: تاکنون برگزاری المپیاد کارگری کشور در رشته ورزشی فوتبال عالی ارزیابی شده است.

محمدی با شاره به اینکه میهمانان از چهارم اسفند در شهرستان قائم‌شهر اسکان پیدا کردند، ادامه داد: صبح فردا فینال مسابقات فوتبال المپیاد کارگران کشور در رشته ورزشی فوتبال در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی از دراختیار قرار دادن امکانات ورزشی مناسب به شرکت‌کنندگان خبر داد و اظهار داشت: میهمانان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسکان پیدا کردند.

محمدی، از حضور ۱۵۰ ورزشکار در المپیاد کارگری رشته ورزشی فوتبال خبر داد و گفت: استان‌‌های البرز، اصفهان، لرستان، کردستان و مازندران در رشته فوتبال شرکت کردند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر سطح کیفی مسابقات فوتبال المپیاد کارگری کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تیم منتخب این مسابقات به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز