خبرگزاری کار ایران

با هشتمین خرید اینتر؛ کیتا از موناکو

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۹۸

باشگاه اینتر در تابستان پرماجرای خود اینبار از موناکو کیتا را به میلان کشانده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه اینتر با جذب کیتا بالده دیائو از موناکو، هشتمین بازیکن جدید خود را هم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت. نراتزوری هافبک سنگالی که فصل گذشته به صورت قرضی برای لاتزیو توپ می‌زد را برای یک فصل به شرط قطعی کردن قرارداد او در پایان فصل پیش رو و با پرداخت 6 میلیون یورو از موناکو به خدمت گرفته است. اینتر در این فصل تلاش و فعالیت فراوانی در بازار نقل و انتقالات برای تقویت تیمش انجام داده است طوری که کیتای 23 ساله هشتمین خرید تابستانی این تیم در سال جاری محسوب می‌شود. اینتر برای قطعی کردن قرارداد کیتا بالده باید 42 میلیون یورو دیگر به موناکو بپردازد.

او پس از امضای قراردادش با اینتر به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: «من از حضور در اینتر بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا هواداران را خوشحال کنم. من با انگیزه‌ای فراوان برای بازی در باشگاهی بزرگ به ایتالیا برگشته‌ام. تجربه بازی در این لیگ را دارم و به همین دلیل می‌‌خواهم عملکرد خوبی ارائه کنم.

کیتا ادامه داد: «از کودکی همیشه رؤیای بازی برای اینتر را داشتم و حالا که این فرصت دست داده است می‌خواهم از آن تمام استفاده را انجام دهم. من همیشه هواداران اینتر را تحسین می‌کردم چون آنها همیشه مؤدب هستند و حالا امیدوارم آنها را بسیار خوشحال کنم. من در بارسلونا چندین سال را با مائورو سپری کردم و او را از کودکی می‌شناسم. من لوچانو اسپالتی را هم می‌شناسم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز