خبرگزاری کار ایران

حمایت تمام قد رونالدو از انتقال مودریچ به اینتر/ من طرفدار نراتزوری هستم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۸۸

رونالدوی برزیلی اعلام کرد طرفدار اینتر است و از حضور مودریچ در این تیم استقبال می کند.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال مادرید محسوب می‌شود. ستاره‌ای که در جام جهانی خوش درخشید و بدل بهترین بازیکن جام شد. قابل پیش‌بینی بود که بعد از این جام فوق‌العاده پیشنهادها به سوی مودریچ سرازیر شود اما رئال مادرید تیمی نیست که به این سادگی بهترین بازیکن جام را از دست دهد. جدی‌ترین پیشنهاد ستاره کروات، از اینتر می‌آید. تیمی که برای بازگشت به دوران اوج به این ستاره چشم دوخته. در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره توافق این بازیکن برای حضور در اینتر به گوش رسیده است.

رونالدو ستاره برزیلی سابق رئال مادرید که خود روزگاری همین مسیر را طی کرده و از رئال به نراتزوری ترانسفر شده، این گونه به احتمال حضور مودریچ در اینتر واکنش نشان داد: «بازار نقل‌ و انتقالات بسیار عجیب است و هر احتمالی در آن وجود دارد. امیدوارم که اینتر به آن چه می‌خواهد برسد. من از طرفداران این تیم هستم.»

رونالدو که خود سابقه حضور در اینتر و رئال مادرید را دارد، ادامه‌ داد: «نمی‌دانم که آیا مودریچ با اینتر به توافق رسیده است یا نه. تیم‌های بزرگ به دنبال تقویت خود هستند و اینتر هم نمی‌خواهد عقب بماند. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

او درباره پیوستن رونالدو به یوونتوس هم گفت‌: «این اتفاق برای فوتبال ایتالیا مفید و سودمند است. کالچو برای جذابیت بیشتر نیاز به کریستیانو رونالدو داشت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز