خبرگزاری کار ایران

گزارش جالب توجه سایت روسی از لیگ برتر کشتی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۹۴

یک سایت روسی در گزارشی از حضور کشتی‌گیران مطرح و عنوان‌دار جهان در پیکارهای لیگ برتر کشتی ایران خبر داده است.

به گزارش ایلنا، این سایت روسی از مذاکرات مسوولان تیم‌های کشتی آزاد لیگ ایران با عبدالرشید سعدا...‌یف قهرمان المپیک و جهان ملقب به «تانک» روس‌ها، ماگومد قربان علی‌اف قهرمان جهان، ماگومد رسول قاضی ماگمدوف قهرمان جهان و آرتم گبکوف از کشور روسیه، ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان المپیک و جهان و زورابی یاکوبیشویلی از کشور گرجستان، گئورگی ادیشراشویلی قهرمان اروپا از کشور آذربایجان، مسلم اولویف کشتی‌گیر روسی الاصل از کشور قرقیزستان و قهرمان آسیا و طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از کشور ترکیه، خبر داده است.

همچنین در ادامه این خبر به حضور سه باشگاه برتر کشتی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران اشاره شده است.

بر اساس شنیده‌ها یکی از تیم‌های ایرانی در حال مذاکره با چند کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی برای حضور در لیگ برتر ایران است.

در همین رابطه مذاکراتی با جردن باروفس و حتی کایل اسنایدر صورت گرفته که در رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز