خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در تنکابن:

پرونده خاموشی‌ها بسته شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۵۲

وزیر نیرو گفت: پرونده خاموشی های تابستان امسال بسته شد و از ۱۹ مرداد ماه خاموشی نداشتیم.

به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه افتتاح پست 230 کیلوولت تنکابن با بیان اینکه این دو طرح در مدت زمان 30 ماه به بهره برداری رسید، اظهار داشت: برای احداث پست ۶۳، ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و برای احداث خط ۲۳۰ نیز ۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: افزایش قابلیت اطمینان و بهبود پایداری شبکه و جابجایی سریع بار جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات درشبکه از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

اردکانیان گفت: برطرف شدن افت ولتاژ و خاموشی‌ های ناخواسته از مهم‌ ترین اهداف اجرایی این طرح بوده است.

وزیر نیرو در مورد خاموش های امسال عنوان کرد: پرونده خاموشی های تابستان  امسال بسته شد و از ۱۹ مرداد ماه خاموشی نداشتیم.

وی گفت: امیدواریم برنامه های خوبی را برای تابستان آینده داشته باشیم تا حداقل چالش را برای تامین پایدار برق داشته باشیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه این نیروگاه با حرکت جهادی در مازندران احداث شده افزود: در احداث این نیروگاه  و طرح های مشابه همه در یک رقابت برای خدمت به مردم در تلاش هستند، اما نباید از خاطر ببریم که در هرجایگاهی بعنوان مجری، پیمانکار یا سرمایه گذار هدفمان گم شود و بدنبال این باید باشیم که احساس رضامندی در مردم را افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: از مجموعه نقدهایی که می شود  و کار طاقت فرسایی که در نیروگاه ها وجود دارد، باید نتیجه و خروجی این نقدها و کارها رضامندی مردم باشد و اگر غیر از این اتفاق بیفتد، باید بررسی کنیم که در کجای کار ما مشکل وجود دارد.

اردکانیان با یادآوری تاکید رئیس جمهور مبنی بر انجام طرح های بزرگ برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم، بیان داشت: در این راستا تقویت اعتماد ملی یک اصل مهم و غیرقابل چشم پوشی است و اینکه هر طرحی که اجرا می شود باید در راستای خدمت رسانی به مردم و تقویت اعتماد آنها صورت بگیرد.

وزیر نیرو عنوان داشت: قطعاً در عرصه آب و برق که تامین کننده آسایش مردم است باید این نکته را در نظر بگیریم که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت دستگاه های استانی و نمایندگان مجلس وظایف خود را در خدمت رسانی مطلوب به مردم پیگیری و اجرا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز