خبرگزاری کار ایران

تندگویان خبر داد:

صدور کد شناسه برای ۲۰۰۰ سمن بعد از گذشت پنج سال

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۰۶

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: با امضای تفاهمنامه وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور، زمینه انتخابات مجمع ملی سازمان‌های مردم‌‌‌‌نهاد به وجود آمد. وزارت کشور ظرف دو هفته برای دو هزار سمن شناسه صادر خواهد کرد.

 

به گزارش ایلنا، محمدمهدی تندگویان با اعلام این خبر گفت: کار بزرگی که امروز با پیگیری سلطانی‌‌‌‌فر و امضای تفاهمنامه با وزیر کشور صورت گرفت، به سازمان‌های مردم‌‌‌نهاد رسمیت کشوری داد و بعد از پنج سال پیگیری وزارت ورزش و جوانان و دولت روحانی این تشکل ها دارای شناسه شدند. 

وی درباره تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور برای توانمندسازی سازمان‌‌‌های مردم نهاد اظهار داشت: صادر شدن کد شناسه برای تشکل‌های مردم نهاد و رسمیتی که پیدا می‌کنند برای فعالیت‌های حقوقی و بانکی آنها و اعضایشان بسیار لازم بود و از همه مهمتر با این تفاهمنامه زمینه انتخابات مجمع ملی سمن‌‌ها شکل گرفت. 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حدود دو هزار سمن فعال داریم و کار معرفی آنها به وزارت کشور برای صدور شناسه از هفته آینده آغاز می‌‌‌شود و وزارت کشور به ما قول داده ظرف دو هفته پروانه فعالیت و شناسه دو هزار سمن را صادر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز